וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים יפגינו לתמיכה בשר החוץ האמריקני: "מחויב יותר מהממשלה שלנו"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 23:06

במקביל למחאה שתיערך מחוץ למלון בו ישהה בלינקן בתל אביב, דורשות המשפחות פגישה בהולה עם ראש הממשלה. "אנחנו בימים קריטים - ונתניהו משחק משחקים", האשימו. "הממשל האמריקני שעמד לצד ישראל מהרגע הראשון"

"הוא עדיין אבא שלי?" ההצהרה הכואבת של משפחות החטופים/ניב אהרונסון

משפחות חטופים יפגינו מחר מחוץ למלון קמפינסקי שבתל אביב, שם ילון שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן בביקורו בישראל, על מנת "לתמוך במאמציו של בלינקן ושל הממשל האמריקאי להשבת יקיריהם הביתה".

"אנחנו בימים קריטיים שבסופם נוכל לראות את יקירינו בבית ונתניהו משחק משחקים, משתהה ומעכב את העסקה. לחטופים אין זמן למשחקים של נתניהו, הזמן שלהם אזל", נמסר מכמה משפחות חטופים. "הממשל האמריקאי שעמד לצד ישראל מהרגע הראשון מחויב לחטופים יותר מהממשלה שלנו. הציבור הישראלי ברובו רוצה עסקה, ולשמור על הברית החשובה עם ארה"ב".

בלינקן בוועידה בריאד, 29 באפריל 2024. רויטרס
בלינקן בוועידה בריאד, 29 באפריל 2024/רויטרס
בני משפחות של עמרי מירן ושל קית' סיגל, חטופים בשבי חמאס, 29 באפריל 2024. ניב אהרונסון
בני משפחות של עמרי מירן ושל קית' סיגל, חטופים בשבי חמאס, 29 באפריל 2024/ניב אהרונסון

בתוך כך, מטה משפחות החטופים דורש לקיים כבר מחר פגישה בהולה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - ובה לקדם את העסקה המתגבשת להשבת החטופים. "את חג החירות לא חגגנו, יקירינו נשארו שבויים ואסירים בידי חמאס, ואנו אסירים בידי חמאס וממשלת ישראל. בעוד פחות משבועיים אנו אמורים לחגוג את חג העצמאות של המדינה, עצמאות של המדינה, תקומתה, והאמונה של האזרחים בה - תלויים כולם בהחלטתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully