וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החטוף עמרי מירן: אם הייתי סינוואר, גם אני לא הייתי מאשר את העסקה

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 21:36

דני מירן, שסרטון של בנו משבי חמאס פורסם השבוע, קרא לעסקה "בכל מחיר", וביקר את התנהלות המשא ומתן להסכם. "גם את העסקה הזו סינוואר לא היה מאשר, האמריקנים בונים לו נמל, הוא מקבל אוכל, מים ודלק. עוד כמה חודשים השנאה לישראל תהיה יותר גדולה, זה משתלם לו"

דני מירן אביו של אורי מירן, בעצרת למען החטופים/אורי סלע

"עסקה בכל מחיר", הצהיר דני מירן, אביו של החטוף עמרי מירן - שתועד לאחרונה בסרטון של חמאס מהשבי. "אני רוצה את הבן שלי ואת שאר החטופים. אני אב של חטוף, לא פוליטיקאי ולא חייל ולא קצין בצבא, אני רוצה את הבן שלי. מה לא מובן פה? גם את העסקה הזו סינוואר לא היה מאשר, אני במקומו לא הייתי מאשר אותה. האמריקנים בונים לו נמל, הרוויח. השנאה והשטנה לישראל הולכת וגוברת בעולם, הוא מקבל אוכל, מים, דלק, מה אכפת לו עוד כמה חודשים השנאה לישראל תהיה יותר גדולה, זה משתלם לו מכל הבחינות". את הדברים אמר בריאיון ל-103FM.

בהמשך, זעק: "המחיר שקיים בעסקה, צריך לקבל אותו. כשאני אומר בכל מחיר, אני מתכוון לכל מחיר של העסקה. אם העסקה מקובלת על מדינת ישראל, מי אני שאשפוט אותה? קבלו את העסקה ותביאו לי את הילד. הכעס הולך וגובר".

דני מירן, אביו של עמרי מירן,חטוף בשבי חמאס, 29 באפריל 2024. ניב אהרונסון
דני מירן, אביו של עמרי מירן,חטוף בשבי חמאס, 29 באפריל 2024/ניב אהרונסון

על הסרטון המציג את בנו, אמר דני: "זו לידה מחדש. ממש לידה מחדש של הבן שלי. אני רואה את הבן שלי חי, עם זקן, אמנם חיוור וכחוש קצת, אבל זה הבן שלי, הוא חי, ואני רוצה אותו. אני לא יכול לזהות את כל הסמנטיקה. חסר לי החיוך שלו, זה ילד עם חיוך תמידי. הוא לא חייך, עצוב לו, כואב לו. הוא נחטף מביתו כאזרח מדינת ישראל בקיבוץ נחל עוז לעיני אשתו ושתי בנותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully