וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים יערוך שביתת אזהרה: "סמוטריץ' מפקיר את החינוך ואת התלמידים"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 19:24

השביתה תיערך ביום חמישי הקרוב ותיארך כשעתיים. בדיון בו השתתף בוועדה לביקורת המדינה, יו"ר ארגון המורים רן ארז מתח ביקורת על מדיניות האוצר שתוביל להפרטת מערכת החינוך לשיטתו, "עובדי ההוראה מחנכים את הדור הבא - ובאוצר רוצים אותם סמרטוטים"

יו"ר ארגון המורים על יסודיים, רן ארז, הודיע שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בוועדה לביקורת המדינה, 1 באפריל, 2024/דוברות הכנסת

ארגון המורים הודיע היום (שלישי) על שביתת אזהרה בת שעתיים שתיערך ביום חמישי הקרוב. "שר האוצר חייב להבין שלא נאפשר את הפרטת מערכת החינוך. לא נאפשר להפוך את המורים לעובדי קבלן", הצהיר יו"ר הארגון המורים רן ארז. "סמוטריץ' מפקיר גם את החינוך, התלמידים והמורים".

בתחילת החודש, יו"ר הארגון ארז השתתף בדיון בוועדה לביקורת המדינה והודיע שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בתום הבגרויות אם לא ייענו דרישותיו.

בדיון, בראשות ח"כ מיקי לוי בנושא המשבר בחינוך העל יסודי, האשים ארז את האוצר וטען שהם מובילים לחוזים אישיים וביטול העבודה המאורגנת בתוך ארגוני המורים. ארז האשים את משרד האוצר בשובניזם ובכך שרוצה את המורים סמרטוטים. בנוסף, איים בהשבתה מיד לאחר מבחני הבגרות ואמר שארגון המורים מוכן להשבית את מערכת החינוך אם לא ייענו כל דרישותיו.

יו״ר ארגון המורים, רן ארז, 21 ביוני 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
"חוזים אישיים הם צלם בהיכל". יו״ר ארגון המורים, רן ארז/פלאש 90, אבשלום ששוני

"מבחינתנו חוזים אישיים וניתוק המנהלים הוא צלם בהיכל", אמר ארז. "רוצים פירוק עבודה מאורגנת והפרטת מערכת החינוך. זה אמנם יוצא בצורה מינורית רק 10% אבל זה הדרך של הפרטת מערכת החינוך בפגיעה במורים ועובדי הוראה שהם אלו שמחנכים את הדור הבא - רוצים אותם סמרטוטים וזה אולי בגלל השוביניזם של משרד האוצר כנגד המורים שברובן הן מורות", הוסיף.

לדבריו "לא נסכים להפרטת מערכת החינוך. הם מלכתחילה תכננו איך להביא אותנו ושנתיים להוביל אותנו במו"מ ולכן המאבק ימשיך ויחריף. כרגע תקופה של בגרויות ולכן איננו רוצים להשבית ולפגוע אבל אחרי זה אם זה לא יעזור נגיע להשבתה. עשינו כבר שביתות בעבר והגענו גם ל66 יום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully