וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נגד נתניהו: "ספג בצדק ביקורת על מה שהתרחש ב-7 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 15:21

נשיא ארה"ב לשעבר, שנחשב בתקופת כהונתו לשותף קרוב של ראש הממשלה, מתח ביקורת חריפה בריאיון שהעניק למגזין טיים. "המתקפה הזו לא הייתה צריכה להתרחש, היה לנתניהו כל מה שנדרש כדי לעצור את זה. יש מנהיגים ישראלים אחרים שיכולים לעשות עבודה טובה"

דונלד טראמפ על ישראל, בריאיון בפוקס ניוז/מעריב

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, מתח היום (שלישי) ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון שהעניק למגזין "טיים". "נתניהו ספג בצדק ביקורת על מה שהתרחש ב-7 באוקטובר", אמר טראמפ בריאיון שנערך ב-12 באפריל בפלורידה.

"המתקפה הזו לא הייתה צריכה להתרחש", המשיך הנשיא לשעבר, שנחשב בתקופת כהונתו לשותף קרוב של נתניהו. "היה לו כל מה שנדרש כדי לעצור את זה. אלפי אנשים ידעו על זה, חוץ מישראל - ובזה מאשימים אותו".

היחסים בין שני המנהיגים עלו על שרטון לאחר שנתניהו בירך את ביידן על זכייתו בבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2020. לפי הדיווחים, טראמפ, שממשיך להכחיש שביידן ניצח בבחירות באופן לגיטימי, התאכזב שנתניהו לא היה נאמן יותר.

טראמפ, נתניהו. AP
"היה לי ניסיון רע עם ביבי". טראמפ ונתניהו/AP

בריאיון התלונן טראמפ על כך שישראל תכננה יחד עם ארה"ב את המבצע בעיראק לחיסול הגנרל האיראני, קאסם סולימאני - וחזרה בה זמן קצר לפני שיצא לפועל. "היה לי ניסיון רע עם ביבי", שיתף, "ולא הייתי מרוצה מזה. לא שכחתי את זה וזה הוכיח לי משהו".

כשנשאל טראמפ האם לדעתו נתניהו צריך לפרוש מתפקידו כראש ממשלת ישראל, והאם יוכל לשתף פעולה עם בני גנץ כראש ממשלה, השיב: "אני לא מוכן להגיד את זה". הוא הוסיף: "אני חושב שבני גנץ טוב. אבל יש עוד כמה אנשים טובים מאוד שיצא לי להכיר בישראל שיכולים לעשות עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully