וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שנפגע מרכבו של בן גביר: "הוא התקשר ושאל לשלומי, ושם זה נגמר"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 10:29

עידן דמוטוב, שנפצע בתאונה החזיתית עם רכבו של השר לביטחון לאומי, התייחס בריאיון ל-103FM לחלקו של השר בתאונה: "צריך לנהוג ביותר זהירות ולקחת אחריות". על טענת השר שנאלץ לנסוע באור אדום נוכח האיום עליו, אמר: "זה לא מצדיק סיכון חיים של אנשים אחרים"

בווידאו:איתמר בן גביר השתחרר מבי"ח הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024/ללא קרדיט

עידן דמוטוב, שנפצע בתאונה חזיתית עם רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, דחה היום (שלישי) את טענה לפיה באפשרות השר לעבור ברמזור אדום אם חש מאוים. "אני לא מצדיק את זה שבגלל שהוא מאוים זה נותן לו אפשרות לסכן חיים של אנשים אחרים", אמר בריאיון ב-103fm. "אמנם יש בזה משהו, אבל עדיין צריך לנהוג קצת יותר בזהירות לקחת קצת יותר אחריות על עצמך".

"בסופו של דבר יש עוד אנשים מסביבך ולא רק אתה בעולם", המשיך דמוטוב. "אני פה בנס. אני מאושפז כאן בבית החולים, והייתי יכול חס וחלילה לא להיות כאן. שנייה לפני התווכחתי עם האחים הקטנים שלי, שיעלו הביתה ושלא יגיעו איתי באוטו. אני לא רוצה אפילו לחשוב מה יכול היה לקרות אם היו שם".

לדבריו, בן גביר התקשר אליו לאחר שהשתחרר מבית החולים. "הוא שאל לשלומי, ראה מה קורה איתי ושם זה נגמר", אמר דמוטוב, שספג פגיעות חמורות כתוצאה מהתאונה ועדיין מאושפז.

השר בן גביר יוצא מבית החולים הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024. ללא, אתר רשמי
"הוא התקשר ושאל לשלומי, ושם זה נגמר". בן גביר לאחר ששוחרר מבית החולים, השבוע/אתר רשמי, ללא

על רגעי התאונה סיפר: "הכול קרה מהר. נכנסתי לצומת, נסעתי באור ירוק, הצומת היה פנוי ופשוט משום מקום, נכנסה בי השיירה של בן גביר מצד שמאל לתוך הנתיב שלי, וגרמה לזה שנתנגש אחד בשני. לא נעים. הייתי חגור, נפתחו כריות אוויר, האוטו הלך טוטאל לוסט, כל השמשה התנפצה, בלגן".

בהמשך הצטרף לשיחה גם עורך הדין ראפת אסדי, המייצג את דמוטוב, ואמר: "הבן אדם חרד. לא כל יום, בן אדם יכול להיות מעורב בתאונה שכזו עם בן אדם שהוא יושב בראש הפירמידה של המשטרה. אנחנו לא באירוע רגיל, זו לא תאונה רגילה".

רכבו של השר בן גביר בתאונה ברמלה, 26 באפריל 2024. רויטרס
זירת התאונה ברמלה, ביום שישי/רויטרס

בתגובתו לתאונה מסר השר: "כמו גורמים בכירים נוספים המוגדרים מאוימים בדרגת איום גבוהה, נוסעים בנסיעה מבצעית בשיירת מאובטחת. השר הוא האישיות הכי מאוימת במדינת ישראל, לפיכך הוא עובר גם ברמזורים אדומים, נוסע עם סירנות ומאבטחיו מנסים ליצור מצב בו לא תישקף סכנה לשר ולאנשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully