וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתורים? רשות האוכלוסין וההגירה השיקה: דרכון ותעודת זהות ביומטרית בקליק

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 9:39

שירות הארכת הדרכונים ותעודות הזהות הביומטריות יתאפשר גם באמצעות הגשת בקשה באתר האינטרנט של הרשות. במסגרת השירות החדש, כל אזרח מעל גיל 18, שיש בידו מסמך זיהוי ביומטרי ושטביעות אצבעותיו נשמרו במאגר, יוכל להגיש בקשה ולקבל מסמך זיהוי בתוקף של חמש שנים

בווידאו: בשורת רשות האוכלוסין לקיצור התורים לדרכון/צילום: ערוץ הכנסת

רשות האוכלוסין וההגירה השיקה היום (שלישי) את שירות הארכת הדרכונים ותעודות הזהות הביומטריות בקליק - באמצעות הגשת בקשה באתר האינטרנט של הרשות.

כך, בעקבות יוזמת שר הפנים, משה ארבל, אזרח בגיר מעל גיל 18, שיש בידו מסמך זיהוי ביומטרי ושטביעות אצבעותיו נשמרו במאגר הביומטרי, יוכל להגיש בקשה מרחוק, ולקבל לביתו מסמך זיהוי בעל תוקף של עד חמש שנים.

תור לחידוש דרכונים מחוץ ללשכת האוכלוסין וההגירה, דרכונים ישראליים. ארז הראל, חיים גולדברג/פלאש 90, עיבוד תמונה
הסוף לתורים? דרכון בקליק באתר של רשות האוכלוסין וההגירה/עיבוד תמונה, ארז הראל, חיים גולדברג/פלאש 90

ברשות האוכלוסין הדגישו כי התהליך יתאפשר לבני 18 ומעלה. כמו כן, הנפקת דרכון ביומטרי במסלול זה יתאפשר למי שהונפק לו דרכון ביומטרי קודם והוא פקע בחצי שנה האחרונה או שהוא בתוקף שנה קדימה, והנפקת דרכון תתאפשר רק למי שהגיש בקשה בלשכה לתיעוד ביומטרי קודם, בין הגילאים 21-60.

כמו כן, ברשות האוכלוסין הזמינו את הציבור להיכנס לאתר האינטרנט ולהגיש את הבקשה. כמו כן, למקבץ שאלות ותשובות בנושא - ניתן להיכנס לעמוד הייעודי לכך באתר הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully