וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפנה לו מקום בלו"ז: כאילו אין מלחמה - סמוטריץ' מצא זמן ללכת למימונה

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 8:48

רוב בכירי המערכת הפוליטית מסרו כי, לנוכח המלחמה, אין בכוונתם להשתתף השנה בחגיגות המימונה. גם השר סמוטריץ' שנוהג ללכת לחגיגות המימונה כל שנה, העיד כי "לא בטוח" שישתתף באירוע. עבור השר, שרצה לדבר על "השבת הכבוד הלאומי", לא בטוח הפך לבטוח

סמוטריץ׳ במימונה עם מפונים קוראים לנתניהו להורות על כניסה לרפיח - עכשיו/מערכת וואלה!

שר האוצר תועד אמש (שני) בחגיגת מימונה עם ישראלים שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה. "זו לא מציאות נוחה ונעימה לאף אחד, בטח לא לכם", אמר השר לנוכחים, תושבי קריית שמונה, בהם ראש העיר אביחי שטרן. "האתגר הגדול הוא להחזיר אתכם הביתה כמה שיותר מהר. לביטחון מלא, לשקט, למצב שבו אין חיזבאללה מעבר לגבול".

השר הוסיף כי היה לו חשוב "לבוא ולתת חיבוק גדול, ומכאן כולנו יחד מחזקים את הלוחמים ואת המפקדים, ממשיכים בכל הכוח לרפיח, מחסלים את חמאס וממשיכים לצפון' מחזירים את הביטחון ואת הכבוד הלאומי". השר איחל לנוכחים חג שמח "של אחדות, שמחה וניצחון, ובעזרת השם - עם החזרת כל החטופים הביתה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', 9.8.23. חיים גולדברג/ פלאש 90, עיבוד תמונה
מצא זמן בלו"ז העמוס כדי לפקוד מימונה. השר בצלאל סמוטריץ'/עיבוד תמונה, חיים גולדברג/ פלאש 90

טרם החג, מסרו לוואלה רוב בכירי המערכת הפוליטית כי לנוכח המלחמה אין בכוונתם להשתתף השנה בחגיגות המימונה. השר סמוטריץ', שנוהג לחגוג באירועי מימונה של נציגים מוניציפליים במפלגת הציונות הדתית, אמר לכתבי וואלה כי "לא יהיו חגיגות גדולות השנה" וכי "לא בטוח" שישתתף באחד האירועים. התיעוד שהופץ הערב מראה כי ה"לא בטוח" הפך לבטוח - וכי השר התפנה מעיסוקיו ומצא, למרות המצב, זמן לציין את החג ואף לחזור על מסריו הקבועים בעניין הצורך במבצע ברפיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully