וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר גנץ שבר את כף רגלו ברכיבת אופני שטח, ועבר ניתוח בקרסול

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 19:53

יו"ר המחנה הממלכתי הובהל לבדיקות בבית החולים ברזילי באשקלון לאחר שנפצע במהלך רכיבה בדרום הארץ. הוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים תל השומר, שם הוחלט לנתחו בתום בדיקות. הוא ישאר בבית החולים במהלך הלילה וצפוי להשתחרר מחר

יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ שבר היום (שני) את כף רגלו במהלך רכיבת אופניים בדרום הארץ, ועבר ניתוח בקרסולו בבית החולים תל השומר ברמת גן.

השר ביצע את רכיבתו סמוך לקיבוץ יד מרדכי בו שהה במהלך החג לאחר שעבר למגורים חלקיים בו במהלך החודשיים האחרונים בעקבות המערכה המתמשכת. עם פציעתו, הגיע לבדיקות בבית החולים ברזילי באשקלון, שם התבשר כי הוא סובל משבר.

לאחר שורה של בדיקות, הצוות הרפואי החליט לבצע ניתוח בקרסולו של השר גנץ. הניתוח בוצע במהלך שעות אחר הצההרים ועבר בהצלחה. גנץ ישאר בבית החולים במהלך הלילה וצפוי להשתחרר מחר. גנץ ממשיך לקבל עדכוניים ביטחוניים על התפתחויות מבצעיות ועל המגעים לעסקת חטופים.

בני גנץ. נועם ריבקין פנטון, עיבוד תמונה
שבר את כף רגלו ברכיבת אופני שטח. גנץ/עיבוד תמונה, נועם ריבקין פנטון

ממפלגתו נמסר: יו"ר המחנה הממלכתי, השר גנץ נפצע ברגלו הבוקר במהלך רכיבת שטח סמוך לקיבוץ יד מרדכי. לאחר בדיקה רפואית, נמצא כי הוא סובל משבר בכף הרגל. הוא עובר כעת בדיקות נוספות בביה"ח תל השומר, בסיומן צפוי להיות משוחרר לביתו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully