וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יומיים באשפוז: השר בן גביר שוחרר מבית החולים

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 11:27

יומיים אחרי התאונה ביציאה מזירת הפיגוע ברמלה, השר לביטחון לאומי השתחרר מבית החולים. "הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות", אמר

בווידאו:איתמר בן גביר השתחרר מבי"ח הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024/ללא קרדיט

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחרר היום (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, לאחר שרכבו היה מעורב ביום שישי האחרון בתאונה ליד זירת פיגוע הדקירה ברמלה. "אני מסיים יומיים של אשפוז בביה"ח הדסה, רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לביה"ח אסף הרופא", אמר בן גביר בצאתו מבית החולים.

בן גביר הוסיף: "תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו. הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל. תודה לכולם".

השר בן גביר יוצא מבית החולים הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024. ללא, אתר רשמי
השר איתמר בן גביר ורעייתו איילה יוצאים מבית החולים הדסה/אתר רשמי, ללא

כזכור, בן גביר היה מעורב ביום שישי בתאונה ברמלה, לאחר שיצא מזירת הפיגוע בעיר. נכון לשעה זו נהגו של השר וכן נהג הרכב השני שהיה מעורב בתאונת הדרכים טרם נחקרו באזהרה על ידי המשטרה. כמו כן, במשטרה טוענים כי בשלב זה אין כל הערכה או קביעה בדבר נסיבות התאונה, וזאת על אף סרטון התיעוד מהתקרית וכן הממצאים שנאספו על ידי בוחני התנועה מיד לאחר שהתרחשה. בנוסף, במשטרה טוענים כי בשלב זה לא ניתן לקבוע האם השר היה חגור או לא בעת התאונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תיעוד מהתאונה שבה היה מעורב בן גביר/מערכת וואלה

ע', הנהג שנפצע בתאונה ועדיין מטופל בבית החולים תל השומר, טען אמש כי רכבו של השר חצה את הצומת ברמזור אדום תוך סיכון חייו, ובוחן כעת את האפשרות להגיש בהמשך באמצעות עורך דינו רפאת אסדי תביעה אזרחית נגד משרד הביטחון בדרישה לפיצוי כספי.

גם לדברי עדי ראייה שנמסרו לאחר התאונה, רכבו של בן גביר חצה את הצומת באור אדום, אז נפגע על ידי רכב אחר. לדברי המפכ"ל, קובי שבתאי, נסיבות התאונה נמצאות כעת תחת חקירה. אולם, המשטרה לא הוכיחה עד כה להיטות לחקור חשד לעבירות תנועה קודמות של בן גביר ונהגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully