וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף התיעוד מהזירה: במשטרה מסרבים לאשר שרכבו של בן גביר חצה באדום

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 7:27

נהגו של השר טרם נחקר באזהרה ומהמשטרה נמסר כי בשלב זה אין כל הערכה בדבר נסיבות התאונה - זאת על אף תיעודה והממצאים שנאספו מיד לאחריה. ע', נהג הרכב הנוסף שנפצע, טוען כי שיירת השר חצתה באור אדום ושוקל הגשת תביעה אזרחית

תיעוד מהתאונה שבה היה מעורב בן גביר/מערכת וואלה

על אף התיעוד מהזירה: נכון לשעה זו נהגו של השר בן גביר וכן נהג הרכב השני שהיה מעורב בתאונת הדרכים שהתרחשה עם יציאת השר מזירת הפיגוע ברמלה טרם נחקרו באזהרה על ידי המשטרה.

כמו כן, במשטרה טוענים כי בשלב זה אין כל הערכה או קביעה בדבר נסיבות התאונה, וזאת על אף סרטון התיעוד מהתקרית וכן הממצאים שנאספו על ידי בוחני התנועה מיד לאחר שהתרחשה. בנוסף, במשטרה טוענים כי בשלב זה לא ניתן לקבוע האם השר היה חגור או לא בעת התאונה.

רכבו של השר בן גביר בתאונה ברמלה, 26 באפריל 2024. רויטרס
על אף התיעוד: במשטרה מסרבים לאשר שרכבו של בן גביר חצה באדום/רויטרס

ע', הנהג שנפצע בתאונה ועדיין מטופל בבית החולים תל השומר, טען אמש כי רכבו של השר חצה את הצומת ברמזור אדום תוך סיכון חייו, ובוחן כעת את האפשרות להגיש בהמשך באמצעות עורך דינו רפאת אסדי תביעה אזרחית נגד משרד הביטחון בדרישה לפיצוי כספי.

גם לדברי עדי ראייה שנמסרו לאחר התאונה, רכבו של בן גביר חצה את הצומת באור אדום, אז נפגע על ידי רכב אחר. לדברי המפכ"ל, קובי שבתאי, נסיבות התאונה נמצאות כעת תחת חקירה. אולם, המשטרה לא הוכיחה עד כה להיטות לחקור חשד לעבירות תנועה קודמות של בן גביר ונהגו.

"עם צאת השבת עודכן השר בצער ותדהמה אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את אולפני התקשורת ואת הרשתות החברתיות, גם במחוזות השמאל בישראל וגם במדינות ערב ובקרב שונאי ישראל ברחבי העולם", נמסר מלשכת בן גביר הערב. "באולפנים ובקרב אנשי השמאל הקיצוני היו כנראה לא מעט שהיו חוגגים אם חלילה התוצאה הייתה קשה יותר. השבח לבורא עולם ותודות לטיפול הרפואי המסור השר מתאושש ומצבו משתפר".

באוגוסט בשנה שעברה היה מעורב השר בהתנגשות עם מכונית בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים, בעת שמיהר לראיון. גם אז, חצה באדום. לפי חשיפת כאן 11, צבר בן גביר ב-23 שנות נהיגה 78 דוחות, בהם עבירות חמורות, חוזרות ונשנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully