וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע ברמלה: בת 19 נדקרה בגבה, הדוקר נוטרל

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 19:18

מדיווח ראשוני עולה כי הצעירה שהגיעה להתארח בעיר נדקרה ברחוב הרדוף בעיר, כשאזרח שהיה במקום נטרל את החשוד ברחוב דני מס. מצב הפצועה קשה ויציב, נסיבות האירוע בבדיקה

דורסים מתפללים ופורקים חמושים: תיעוד הפיגוע בירושלים/מצלמות אבטחה

שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירת נסיבות דקירה היום (שישי) ברמלה. מדיווח ראשוני במקום פצועה אחת והדוקר נוטרל כוחות משטרה גדולים בדרכם למקום. הרקע והנסיבות בבדיקה. ממד"א נמסר כי מצב הפצועה קשה. האירוע בוצע ברחוב הרדוף בעיר, ואילו לדברי מד"א המחבל חוסל ברחוב דני מס. הפצועה פונתה לבית החולים שמיר-אסף הרופא. מבית החולים נמסר כי הצעירה המטופלת כעת בחדר טראומה ומצבה קשה ויציב.


חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי: "הגענו למקום במהירות, ראינו צעירה כבת 18 כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה".

זירת הפיגוע ברמלה, 26 באפריל 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת הפיגוע ברמלה, 26 באפריל 2024/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

על פי פרטים ראשונים, אדם שזהותו לא ידועה דקר את הצעירה שבאה להתארח ברמלה אצל המשפחה. היא עצמה איננה תושבת העיר. היא נדקרה בגבה. אזרח שנכח במקום הבחין באירוע ונטרל את הדוקר. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מפקד מחוז מרכז במשטרה אבי ביטון עם השר בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה, 26 באפריל 2024. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מפקד מחוז מרכז במשטרה אבי ביטון עם השר בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה, 26 באפריל 2024/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השר בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה, בשיחה עם האזרח שניטרל את המחבל, דקות לפני התאונה/צילום: לשכת השר לביטחון לאומי

בן גביר אמר: "אני קודם כל מאחל רפואה שלמה לפצועה. אני רוצה להגיד שאחרי השיחה עם הגיבור שירה, קרה לי אחד הרגעים הכי מרגישם שלי, כי שמעתי ממנו שהוא קיבל את הנשק לפני 4 חודשים במסגרת הרפורמה. האירוע הזה מוכיח שנשק מציל חיים".

דקות אחדות לפני התאונה שוחח בן גביר עם האזרח שניטרל את הדוקר. האזרח סיפר כיצד ירה בדוקר תוך ניסיון להימנע מלפגוע בעוברי אורח. הוא גם הודה שחשש לעשות זאת, בשל הסיכון לאחריות משפטית. "יש מדיניות אחרת עכשיו", אמר בן גביר, "יש רגעים... הותקפתי על המדיניות הזאת, ויש תביעות בבג"ץ נגדי. ויש רגע שבו אני אומר שזה הכל שווה. מרגש. פשוט מרגש. אני מתרגש כי באמת, זה שווה הכל. אתה הצלת חיים של אנשים. שווה להביא את הרפורמה הזאת רק בשבילך, בשביל האירוע הזה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully