וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב הראשי על המתקפה האיראנית: ניצלנו בזכות הרמטכ"ל? בזכות בני הישיבות

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 7:26

הרב יצחק יוסף התייחס בשיעור השבועי שערך למתקפת הטילים של איראן על ישראל ולמלחמה בדרום ובצפון, ואמר כי לימוד התורה של תלמידי הישיבות הציל אותנו ולא הרמטכ"ל. "ניצלנו בכל המלחמה הזאת כשאויבנו קמו עלינו בדרום ובצפון. בזכות מה זה? בזכות בני הישיבות והאברכים"

הרב הראשי על המתקפה האיראנית: ניצלנו בזכות הרמטכ"ל? בזכות בני הישיבות/מתוך שידור הלווין ״דר וסחורת״

הרב הראשי לישראל יצחק יוסף נשא במוצאי שבת דברים בשיעורו השבועי בירושלים, ובהתייחסות למתקפת הטילים של איראן על ישראל והמלחמה בדרום ובצפון אמר כי לימוד התורה של תלמידי הישיבות הציל אותנו ולא הרמטכ"ל, כלשונו. במהלך השיעור אמר הרב: "13 אלף טילים זרקו על המדינה, ברוך השם איזה ניסים ונפלאות, רבותיי, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל? בזכות בני התורה, בזכות בני הישיבות. זו ההשקפה הנכונה".

הרב יוסף התייחס לסערה שחוללו דברים דומים שאמר לאחרונה וטען: "כשאני אמרתי את זה לפני כמה שבועות היו כמה ראשי ישיבות הסדר, כיפות סרוגות, שתקפו אותנו בתקשורת בלי בושה, עלו בערוצים החילונים ודיברו נגדנו, איזו חוצפה. הם שלחו לי מכתבים שאני אחזור בי. אמרתי בשום פנים ואופן אני לא חוזר בי. ניצלנו בכל המלחמה הזאת כשאויבנו קמו עלינו בדרום ובצפון. בזכות מה זה? בזכות בני הישיבות והאברכים. הם מגנים על כל החיילים ועל כל עם ישראל. מי שלא מאמין בדבר הזה הוא אפיקורוס".

לפני יותר מחודש עורר הרב יוסף סערה כשהתייחס בשיעור השבועי שערך לסערה סביב גיוס חרדים לצה"ל, ואמר: "מה היינו עושים בלי עולם הישיבות והכוללים? הם מחזיקים את העולם. כשהלכתי לחיל האוויר, חיל הים - לא פחדתי. אמרתי את הדברים בצורה ברורה - בלי לימוד התורה, אתם לא תצליחו. והם שותקים. אף אחד לא אמר לי בזכות הטייסים, הפצצות או המטוסים".

לדבריו של הרב יוסף, "אם יכריחו אותנו ללכת לצבא - נסע כולנו לחו"ל. נקנה כרטיסים, אין דבר כזה. על זה עומדת המדינה. החילונים צריכים להבין שבלי התורה - לא הייתה הצלחה לצבא. ראינו איך הצבא הצליח ב-7 באוקטובר".

  • עוד באותו נושא:
  • יצחק יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully