וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן: "לא אנוח עד שכל החטופים ישוחררו, יש להם את המילה שלי"

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 16:40

נשיא ארצות הברית פרסם תמונה נוספת שלו מהמפגש שקיים עם אביגיל עידן בת ה-4 ששוחררה מהשבי, לצד ההבטחה להשיב את כל החטופים לזרועות יקירהם. זאת, ברקע המו"מ לעסקה וההמתנה לתשובת חמאס, שהצהיר אמש: "קיבלנו את התשובה הישראלית, נלמד אותה ונשיב"

ביידן: הלוואי שיכולתי להיות שם לחבק את אביגיל/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן פרסם היום (שבת) תמונה נוספת שלו מהמפגש עם אביגיל עידן בת ה-4 ששוחררה משבי חמאס לאחר יותר מ-50 ימים. "לא אנוח עד שכל בן ערובה, כמו אביגיל, יחזור לזרועות יקיריו. יש להם את המילה שלי, למשפחותיהם יש את המילה שלי", כתב הנשיא לצד התמונה.

המפגש של השניים התקיים בבית הלבן לפני כמה ימים, לאחריו פרסם ביידן פוסט בחשבון ה-X שלו בו התייחס לפעוטה וטען כי היא "מדהימה ומחלימה מטראומה בלתי ניתנת לתיאור". לדבריו, הפגישה שלו עמה היוותה "תזכורת למשימה שעומדת בפנינו כדי להבטיח את שחרורם של כל בני הערובה שעוד מוחזקים ברצועה".

כמו כן, התקיים המפגש של השניים ברקע המו"מ לעסקת חטופים וההמתנה לתשובת חמאס, שהצהיר אמש: "קיבלנו את התשובה הישראלית הרשמית לעמדה שלנו בנושא המו"מ על הפסקת האש שאותה העברנו למתווכים המצרים והקטארים ב-13 באפריל. נלמד את התשובה הישראלית ונגיב עליה".

עוד בוואלה!

ביידן נפגש עם אביגיל עידן בת ה-4, ששוחררה משבי חמאס

לכתבה המלאה

בטרם עזבה משלחת המודיעין המצרית את ישראל, בכירים ישראלים הבהירה לנציגים המצרים כי ישראל מוכנה לתת הזדמנות אחרונה להגעה לעסקת חטופים, אולם אם לא תהיה התקדמות היא תצא למבצע ברפיח, כך לפי בכיר ישראלי. אותו בכיר ציין כי השיחות עם המצרים היו טובות. לדבריו, המצרים הבהירו כי הם מתכוונים ללחוץ על חמאס כדי להשיג עסקה לשחרור חטופים והבהירו שהם מבינים את תחושת דחיפות לגבי מבצע ברפיח.

עוד ציין כי ישראל התגמשה מאוד בכל הפרמטרים של העסקה, וכי היא מעוניינת בשחרור של 33 חטופים שבראייתה נמצאים בקטגוריה ההומניטארית, בעוד מספר ימי הפסקת האש - יהיו בהתאם למספר החטופים שישתחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully