וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבריין צעצוע", "במה אתם שונים ממחבלי הנוחבה?": התאונה של בן גביר - וקרבות הבוץ

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 15:34

"אלוהים, למה לעשות חצי עבודה?" כתב ניצב בדימוס, וחטף בחזרה: "תולעת רעל מצחינה, ונוח'בת קפלן מטונפת" - אלו רק חלק מהתכתשויות ברשתות לאחר תאונת הדרכים שאירעה אמש סמוך לזירת הפיגוע ברמלה. גם בנו של השר הצטרף לקלחת והותקף: "אבא שלך עבריין תנועה עם 76 הרשעות"

תיעוד מהתאונה שבה היה מעורב בן גביר/מערכת וואלה

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נפצע אמש (שישי) באורח קל בתאונת דרכים ברמלה - סמוך לזירת פיגוע הדקירה שאירע שם מוקדם יותר ובה ביקר השר. בתאונה נפצעו עוד שלושה בני אדם - בתו של השר בן גביר, נהגו ונהג הרכב השני. עדי ראיה סיפרו כי רכבו של השר נכנס לצומת שבו אירעה התאונה באור אדום, וגם בלשכת השר הודו שכך קרה מטעמים "מבצעיים". כך, נוצרה סערה חדשה ברשת - אלו שתקפו את בן גביר והתנהלותו שהובילה לטענתם לתאונה מול אלו שחיזקו את השר ותמכו בו.

"אלוהים יא חביבי, למה לעשות חצי עבודה?", כתב ניצב בדימוס אריה עמית בחשבון ה-X שלו. בציוץ אחר כתב: "אני בטוח שהעבריין צעצוע עבר באור אדום. אני בטוח שהעבריין צעצוע לא היה חגור בחגורת בטיחות. מה שבטוח שבגלל התאונה נפצעו עוד שני אנשים. אני לא בטוח שתיערך חקירה נטולת פניות. מה שברור שהוא יקבל עוד שני מנדטים".

הגולשים לא נשארו אדישים לדבריו של קצין המשטרה לשעבר, ותקפו בחזרה: "ואני בטוח שאתה תולעת רעל מצחינה, ונוח'בת קפלן מטונפת", הגיב משתמש בשם מרקדס לויס. "ניצב בדימוס שלא השאיר שום מורשת למשטרת ישראל", תקף משתמש בשם יוסי את הקצין, "ממורמר שלא קודם להיות מפכ"ל. משועמם עם פנסיה תקציבית עם שכר של שלושה שכירים כיום".

מפקד מחוז מרכז במשטרה אבי ביטון עם השר בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה, 26 באפריל 2024. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
״אני בטוח שהעבריין צעצוע עבר באור אדום״. בן גביר בזירת הפיגוע טרם התאונה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתגובות אחרות, גולשים התבדחו על האירוע: "רק לי נראה הזוי שברכב שפגע בבן גביר נהג בעלה של שקמה ברסלר?", כתב אמיר שפרלינג בבדיחות. "זה היה חליווה", "שששש.. אבל למה לגלות להם?", "מחר ינון מגל פותח עם זה מהדורה" ו-"השר בן גביר מאוים מרמזורים אדומים" - היו רק חלק מהתשובות שקיבל בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו.

בפרסומים נוספים של האירוע, הודהד אירוע תקשורתי ישן מעברו של השר בן גביר כפעיל ימין קיצוני - שבו תועד בן גביר חוגג את ההידרדרות במצבו הרפואי של ראש ממשלת ישראל דאז, אריאל שרון. בפוסטים רבים צורף הסרטון של בן גביר רוקד. בין היתר נכתב: "הארכיון זוכר: הפרחח בן גביר חוגג את האירוע המוחי שקיבל ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל". בפוסט אחר, שיתפה גולשת את הסרטון והסתפקה בגיחוך.

השר בן גביר מעורב בתאונת דרכים ברמלה סמוך לזירת הפיגוע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
״כבר רצים לספור את גיליון ההרשעות, להאשים את בן גביר את הנהג״/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנגד, היו גם כאמור כאלה שצידדו בשר: "כבר רצים לספור את גיליון ההרשעות, להאשים את בן גביר את הנהג. אופס, תיעוד התאונה מלמד ההיפך, בן גביר ונהגו נסעו רגוע. יש רכב שמגיח לצומת ופוגע בהם", כתב בחשבון ה-X שלו העיתונאי החרדי מני גירץ שוורץ. "צפו בסרטון. המכונית של בן גביר לא חתכה באדום, כי 3 מכוניות המשיכו להיכנס לצומת אחריה. הכתב של ynet לא צריך סרטונים. מספיק שהנהג הפוגע אמר שהוא לא אשם", כתב משתמש נוסף בשם עמי ליבנת".

גם בנו של השר בן גביר הצטרף לקלחת, ותקף: "האנשים ששמחים כרגע לא שונים בעיני מהנוחבות או מכל מחבל אחר, ולכן דעתם לא מעניינת אותי. אתם רק מראים את הפרצוף האמיתי שלכם וגורמים לי ולעוד מיליוני ישראלים תחושת גאווה בצדקת הדרך".

"לעבור באור אדום זאת לא צדקת דרך זה סיכון חיי אדם", כתבה גולשת בשם דנה גת. גולש נוסף כתב: "אבא שלך עבריין תנועה עם 76 הרשעות, הוא עבר ברמזור אדום ופגע באזרחים תוך כדי שהוא עובר על החוק. מילה אחת של התנצלות אתה לא מסוגל להוציא מהפה שלך? פוסט שלם של התקרבנות ובכיינות על האחר ואפס אחריות אישית של אבא שלך שאחראי על משטרת ישראל ועובר על החוק ופוגע באחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully