וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקרבות של 7 באוקטובר: מפקדת חדשה לתחנת אופקים

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 15:33

רפ"ק קרן טולדנו תהיה הקצינה הראשונה שתפקד על תחנת משטרה במרחב הנגב ובאזור עוטף עזה.מפקד התחנה היוצא, סנ"צ ניבי אוחנה, לחם עם שוטריו ב-7 באוקטובר, נפצע ואז ברח מבית החולים כדי לשוב להילחם

בווידאו: חילצה פצועים ובהם את בנה באופקים/אורי סלע

בקרוב תיכנס רפ"ק קרן טולדנו לתפקידה כמפקדת תחנת אופקים. טולדנו תהיה הקצינה הראשונה שתפקד על תחנת משטרה במרחב הנגב ובאזור עוטף עזה. בדיונים שנערכו בשבוע האחרון, החליט מפקד המחוז הדרומי למנות את טולדנו לתפקיד. תחת תחום פיקודה החדש של טולדנו גם המועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה.

ב-7 באוקטובר, מפקד התחנה הנוכחי, סנ"צ ניבי אוחנה, ניהל קרבות עזים עם שוטריו בתחום העיר אופקים וכן באזור מסיבת הטבע נובה ברעים, הכוח הצליח לחסל עשרות מחבלים. 52 מתושבי העיר אופקים שוטרי התחנה, וחיילים שנלחמו בעיר, נרצחו. אוחנה נפצע בקרבות, אך חזר להילחם שעה קלה לאחר מכן לאחר ש"ברח" מבית החולים.

מפקדת תחנת אופקים של המשטרה, האישה הראשונה בתפקיד בעוטף עזה, רפ"ק קרן טולדנו. דוברות משטרת ישראל
מילאה תפקידים שונים ובהם כסגנית מפקד תחנת שדרות שהותקפה ב-7 באוקטובר. רפ"ק קרן טולדנו/דוברות משטרת ישראל

רפ"ק קרן טולדנו היא תושבת אשדוד בת 46, את דרכה במשטרה היא התחילה בשנת 1995 כחיילת שח"מ בתחנת אשדוד ובהמשך שימשה גם כשוטרת סיור וחוקרת. בשנת 2006 טולדנו יצאה לקורס קציני חקירות והמשיכה למלא שורה של תפקידים מאז בהם, קצינת חקירות ביחידת ההונאה של מחוז דרום, דוברת מרחב לכיש, ראש משרד חקירות אשדוד, ראש משרד חקירות אשקלון, קצינת אגף החקירות והמודיעין בתחנת קריית גת וקצינת אגף החקירות והמודיעין באשקלון ובאשדוד. בתפקידה האחרון שימשה טולדנו כסגנית מפקד תחנת שדרות שספגה אבידות רבות ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully