וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים מפגינות מול קבינט המלחמה: "להחזיר אותם עכשיו"

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 14:02

הקבינט התכנס בקריה שבתל אביב בכדי לדון באופציות לחידוש המשא ומתן. בני משפחות ופעילי מחאה קראו לשחרר את כל החטופים במיידי. "אתם צריכים לדאוג לביטחון ולחיים שלהם", אמרה אלה בן עמי שאמה שוחררה מהשבי ואביה עדיין חטוף

הפגנה של משפחות החטופים מחוץ לדיון קבינט המלחמה בקרייה/דנור אהרון Danor Aharon

משפחות חטופים ופעילי מחאה מפגינים בשעה זו (חמישי) מול שער שאול מלך (הקריה) בעת כינוס קבינט המלחמה המצומצם שדן ביוזמה חדשה לעסקת חטופים, בדרישה לקבל החלטה אמיצה ולשים את החטופים בראש סדר העדיפויות. במקביל, מטה המשפחות הקרין על מסכי ענק מול הקריה את הסרטון שפרסם חמאס ובו נראה הירש גולדברג-פולין.

אלה בן עמי, שאמה שוחררה מהשבי ואביה אוהד עדיין חטוף, אמרה: "הבוקר, לקחתי את אמא שלי לבית החולים, וכשיצאתי אמרתי לה 'יואו איזה חום' כמו כל בן-אדם רגיל. והיא ענתה לי: 'בעזה הרבה יותר חם'. אסור להתלונן על החום כי להם אין שום הפסקה לרגע מהגיהנום הבוער, שהוא עזה. מגיע להם להיות בחיים עם המשפחות שלהם, הם צריכים להיות חופשיים, הם אזרחי מדינת ישראל, ולכן אתם צריכים לדאוג לביטחון שלהם ולחיים שלהם ולהחזיר אותם הביתה עכשיו!".

מיצג של משפחות החטופים מחוץ לדיון קבינט המלחמה בקרייה. Avshalom Sassoni, פלאש 90
מיצג של משפחות החטופים מחוץ לדיון קבינט המלחמה בקרייה/פלאש 90, Avshalom Sassoni
מיצג של משפחות החטופים מחוץ לדיון קבינט המלחמה בקרייה. דנור אהרון Danor Aharon, אתר רשמי
מיצג של משפחות החטופים מחוץ לדיון קבינט המלחמה בקרייה/אתר רשמי, דנור אהרון Danor Aharon

שי דיקמן, בת דודתה של כרמל גת, הוסיפה: "ברור לנו שמה שצריך לקרות זה עסקה. אנחנו יודעים שככה האהובים שלנו חוזרים הביתה. כך גיסתה של כרמל חזרה לבת שלה ולבעלה - שאחותו עדיין שם. אז תגידו לי מה אני צריכה לעשות כדי לגרום לשחרור של בת דודה שלי? רק תגידו לי ואני אעשה הכל!".

שי ורוני אלבג, אחיותיה של לירי אמרו: "אנחנו דורשות מכם שתהיו אמיצים ותקבלו את העסקה שנמצאת על השולחן. אנחנו מבקשות מכם תפסיקו לגרום לעוד סבל, לנו המשפחות ולאהובים שלנו שנמצאים בעזה כבר כמעט שבעה חודשים. למי זה נראה הגיוני? תפסיקו לגרור רגליים ותהיו אמיצים ותקבלו כל עסקה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully