וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גבר נעצר בחשד שחטף ואנס יהודייה כדי "לנקום למען פלסטין"

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 6:59

לפי התקשורת הצרפתית, האישה פגשה את הגבר באפילקציית היכרויות ב-2023, וסיפרה למשטרה שנאנסה ואמרה לאמה שהיא מוחזקת בדירתו בניגוד לרצונה. הגבר שנעצר שלח מסרונים לאמה של הקורבן: "בהצלחה, לעולם לא תמצאי את בתך - אני אזנה אותה"

משטרת צרפת עצרה גבר בן 32 בחשד שחטף ואנס אישה יהודייה בז'נווילייה - פרבר בפריז ואיים לרצוח אותה כנקמה על שאירע לפלסטינים בעזה, כך דיווחה כלי תקשורת במדינה אמש (שלישי) בלילה.

האישה, לפי התקשורת הצרפתית פגשה את הגבר באפילקציית היכרויות ב-2023, וסיפרה למשטרה שנאנסה ואמרה לאמה שהיא מוחזקת בדירתו בניגוד לרצונה. החשוד, לפי העיתון הצרפתי "לה פריסיאן", שלח הודעות טקסט למשפחתה, בין היתר כתב לאמה שהוא רוצה "לנקום את פלסטין. לעולם לא תמצאי את בתך שוב, לעולם לא תראי אותה שוב, אני אזנה את בתך".

רשת הטלוויזיה במדינה "BFMTV" דיווחה שהחשוד הודה בטקסטים אך אמר שמדובר בפרובוקציות בלבד ושוחרר בצו שיפוטי על מגע עם האישה. עם זאת, מסרה הרשת שהחשד לאונס עדיין נחקר, אך התביעה סבורה שיש הצדקה לאישום חטיפה. בנוסף, הגבר חשוד באיומים ממניעים דתיים ובשימוש בסמים, לפי "לה פריסיאן".

ניידת משטרה, פריז. Marc Piasecki, GettyImages
ניידת משטרה, פריז/GettyImages, Marc Piasecki

במערכת הפוליטית הצרפתית לא נשארו אדישים והגיבו לאירוע החטיפה: חברת הפרלמנט, אלזה פאוסיון, אמרה שהתקרית שדווחה במחוז הבחירה שלה היא מעשה אנטישמי והביעה סולידריות עם האישה.

הסנאטור בהוט-דה-סיין, פייר אוזוליאס, אמר שהתקרית סיפקה הוכחה חדשה לכך ש"אנטישמיות היא רעל נורא". המנהיגה הפרלמנטרית של העצרת הלאומית, מרין לה פן, האשימה פוליטיקאים מהשמאל הקיצוני בכישלון להתמודד עם אקלים האנטישמיות מאז 7 באוקטובר. "אני מספקת את תמיכתי לאישה ולבני ארצנו היהודים", אמר לה פן.

המשלחת הבין-משרדית למאבק בגזענות, באנטישמיות ושנאת להט"בים אמרה ברשתות החברתיות כי "אנטישמיות, במיוחד במסווה של אנטי-ציונות, היא עניין של כולם ברפובליקה שלנו ושיש להילחם בה ללא לאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully