וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שרואים משם לא רואים מכאן: התמונות של שרה נתניהו שמעוררות סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 23.4.2024 / 22:49

זוג תמונות של רעיית רה"מ מעלה אצל הגולשים רושם שאחת מהן עברה ריטוש דיגיטלי מוגזם: "רק זוג מופרעים מנותקים מהמציאות ישחררו תמונה כזו". בד בבד, נשמעת ביקורת על נתניהו עצמו, שהצטלם עם חיילים בחג: "זה בניגוד להנחיות הרב הראשי לצה"ל"

רעיית רה"מ בדיון משפט נתניהו: "באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ"/ביני אשכנזי

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו קיימו אמש, כמו כל בית ישראל, סדר פסח. את הסדר ערכו במלון וולדורף אסטוריה שבירושלים ואף אירחו חיילים בודדים מרחבי העולם בביתם. בתמונה שפורסמה בעמוד הטוויטר הרשמי של ראש הממשלה נראית רעיית ראש הממשלה עומדת לצד בעלה כשהם אוחזים בתמונה של 133 החטופים שנותרו בעזה. אולם התמונה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של הגברת נתניהו "מחמיאה" אף יותר. השוני בין התמונות כל כך ברור עד כי עלול להתעורר הרושם שהתמונה שהעלתה רעיית ראש הממשלה עברה עבודת ריטוש דיגיטלי. למען הסר ספק: לא מדובר באותה תמונה, אלא בשתי תמונות שונות שצולמו באותו הערב.

שרה נתניהו בשני פריימים שונים בליל הסדר עם חיילים בודדים .23 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שרה נתניהו בחשבונה הפרטי, מול תמונה בחשבון הרשמי של ראש הממשלה./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התגובות להבדל הברור בין התמונות לא איחרו לבוא. הפעיל החברתי אורי ברייטמן, פרסם בחשבון ה-X שלו קולאז' שלי התמונות וכתב: "שרה נתניהו, לפני ואחרי. פרשנות: כל ניסיון לעוות את האמת, לשקר לציבור ולהמציא מציאות חזותית מפוברקת - ייתקל בתיעוב פומבי".

העיתונאי אורי משגב הצטרף גם הוא לסערה שנוצרה ברשת ותפס דווקא טון רציני. "זה לא מצחיק. אותי זה מפחיד", כתב. "מימין: המציאות, מתוך הטוויטר של בנימין. משמאל: עולם הפוטושופ והריטוש, מתוך האינסטגרם של שרה. רק זוג מופרעים מנותקים טוטאלית מהמציאות מסוגלים לשחרר תמונה כזאת. 200 ימים למלחמה. הפסח הכי עצוב שהיה. והם חוגגים בוולדורף אסטוריה, מנסים להסתיר זאת מהציבור, דוחסים 133 חטופים לכסא אחד ותמונה, וממשיכים לעוד לילה בארמון של פאליק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם תמונה שלו בליל הסדר במלון וולדורף אסטוריה יחד עם חיילים וחיילות בודדים.23 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הנחיות הרב הצבאי הראשי הן לא לצלם בשבת". הזוג נתניהו והחיילים הבודדים איתם סעדו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמנם, ארוחת סדר פסח של הזוג נתניהו לא הפסיקה לעורר הדים. דובר צה"ל לשעבר, תא"ל במיל' אבי בניהו מתח ביקורת על כך שלכת ראש הממשלה צילמה חיילי צה"ל בשבת. "גם לע"מ וגם צה"ל לא מצלמים בשבתות ובחגים. כדובר צה"ל לא אישרתי מעולם צילום בליל הסדר עם רמטכ"ל, שר או ראש ממשלה. אלו הן הנחיות הרב הראשי לצה"ל וכבדנו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully