וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדי שיפיץ את אורו": הורים מנחל עוז קראו לבנם על שמו של רבש"צ הקיבוץ שנרצח ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 22.4.2024 / 6:16

ולרי ועדי ארונוב החליטו לקרוא לבנם אילן אור, על שמו של אילן פיורנטינו, שעמד בראש כיתת הכוננות שהצילה רבים, ושהצליח בין השאר להציל את בנו של צלם החדשות יניב זוהר כשהכניס אותו לממ"ד בביתו. "עבורינו אילן מסמל את מהות הטוב שבאדם", כתבו ההורים הטריים

בווידאו: חמ״ל התצפיתניות החדש שהוקם בנחל עוז/דובר צה"ל

משפחה מנחל עוז החליטה לקרוא לבנה על שם הרבש"צ של הקיבוץ, שנרצח ב-7 באוקטובר. בהודעת הקיבוץ נאמר: "ברכותינו למשפחת ארונוב היקרה, שחגגה היום ברית מילה לבנה בהתרגשות גדולה, ובחרה להעניק לו את שמו המיוחד, אילן אור".

התינוק נקרא על שמו של אילן פיורנטינו, ש-7 באוקטובר עמד בראש כיתת הכוננות שהצילה חיים רבים. במהלך הטבח נרצחו צלם החדשות יניב זוהר ורוב בני משפחתו. בנו של זוהר ניצל בזכות העובדה שפיורנטינו הכניס אותו לממ"ד בביתו.

רס"ם (מלי') אילן פיורנטינו, מנחל עוז, חבר כיתת הכוננות של הקיבוץ, בן 38 בנופלו.. דובר צה"ל
רס"ם (מלי') אילן פיורנטינו, מנחל עוז, חבר כיתת הכוננות של הקיבוץ, בן 38 בנופלו./דובר צה"ל

אביו ואמו של הרך הנולד, עדי וולרי, כתבו: "ויקרא שמו בישראל אילן אור ארונוב, כשמו של אדם אהוב ויקר, אילן פיורנטינו ז"ל. איש מיוחד מאוד, שליבו הרחב וחיוכו החם קיבלו בברכה כל אדם שנקרה בדרכו. אילן, שהיה כולו טוב לב, המשרה רוגע ושלווה על כל סובביו, מלא באופטימיות, עשייה ורצון לעזור ולסייע לכל אחד ובכל הזדמנות. אדם בעל ערכים גדולים המחובר לשורשיו, אוהב ואהוב".

ההורים הטריים סיימו באמירה: "עבורינו אילן מסמל את מהות הטוב שבאדם - ועל כן בחרנו לקרוא לילדינו בשם זה, כדי שיפיץ את אורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully