וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובא למנוחות השוטר המתנדב רס"ר דניס שבצוב, שנהרג בעת מילוי תפקידו בכביש 1

עודכן לאחרונה: 22.4.2024 / 1:18

מפכ"ל המשטרה ספד לשבצוב, שנפגע מרכב בעת פינוי מפגע מהכביש שנותר לאחר הפגנת משפחות חטופים: "אירוע זה, ממחיש שוב לכולנו עד כמה קשה היא עבודת השוטרים והמתנדבים, מהי האחריות המוטלת על כתפיהם, ובאיזו רמת סיכון הם נמצאים, יום יום, שעה שעה"

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בעת הלוויתו של רס"ר דניס שבצוב, שנהרג בעת מילוי תפקידו, 21 באפריל 2024. דוברות משטרת ישראל
מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בעת הלוויתו של רס"ר דניס שבצוב, שנהרג בעת מילוי תפקידו, 21 באפריל 2024/דוברות משטרת ישראל

בנוכחות מפכ"ל המשטרה, ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן-עטר וקצינים בכירים נוספים נערכה אמש (ראשון) הלווייתו של רס"ר דניס שבצוב, שנהרג מפגיעת רכב ביום שישי בכביש 1, בעת מילוי תפקידו. שבצוב נפגע מג'יפ שחלף בכביש בעת שהמתין, ביחד עם עובד קבלן, למשאית שתפנה חביות שנותרו בצד הכביש אחרי הפגנה של משפחות חטופים שהתקיימה במקום.

שבצוב הותיר אחריו אישה, שני ילדים, אח ואם. הוא נולד באוקראינה בשנת 1976 ועלה לארץ בשנת 2001. בשנת 2019 התגייס כמתנדב ביחידת משטרת התנועה הארצית בגזרת השפלה. אחרי מותו הועלה לדרגת רס"ר.

הלוויתו של רס"ר דניס שבצוב, שנהרג בעת מילוי תפקידו, 21 באפריל 2024. דוברות משטרת ישראל
הלוויתו של רס"ר דניס שבצוב, שנהרג בעת מילוי תפקידו, 21 באפריל 2024/דוברות משטרת ישראל

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי אמר בהלוויה: "אירוע זה, ממחיש שוב לכולנו עד כמה קשה היא עבודת השוטרים והמתנדבים, מהי האחריות המוטלת על כתפיהם, ובאיזו רמת סיכון הם נמצאים, יום יום, שעה שעה. דניס התנדב למשטרת ישראל על מנת לתרום למדינה, לחזק את תחושת הביטחון של אזרחיה, ושילם על כך בחייו".

ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן-עטר אמר: "דניס נסע רבות במסגרת עבודתו בכבישי הארץ ונחשף לעבירות רבות, דבר שהניע אותו להתנדב לשורות משטרת התנועה הארצית במשטרת ישראל בכדי להציל חיים. במסגרת התנדבותך ביום שישי האחרון, נקראת לסייע באירוע של הסרת מכשול מסוכן בציר מרכזי ובו נגרמה התאונה שבה קיפחת את חייך, יחד עובד קבלן של נתיבי היובל - אירוע שנחקר כעת. משימה זו הייתה משימתך האחרונה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully