וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: דניס שבצוב הוא השוטר שנהרג מפגיעת רכב לאחר מחאת משפחות חטופים בכביש 1

עודכן לאחרונה: 20.4.2024 / 21:55

רס"ר שבצוב, מתנדב במשטרה, נהרג אתמול יחד עם אדם נוסף בעת שהמתינו למשאית שתפנה מפגעים מצד הדרך, לאחר הפגנת משפחות החטופים במקום. ג'יפ פרטי שבו נהג תושב כפר יונה פגע בשניים. מפקד המחוז קשר אתמול בין ההפגנה לבין מותם הטראגי: "אסור להפוך ציר ראשי למוקד מחאות"

נהג שעבר חסימה בהפגנת משפחות החטופים בכביש 1 פגע במפגינה, 19 באפריל 2024/דנור אהרון

הותר לפרסום שמו של שוטר-מתנדב שנהרג בעת מילוי תפקידו - רס"ר דניס שבצוב ז"ל. שבצוב נהרג אתמול (שישי) לאחר שנפגע על ידי רכב בעת שהמתין בכביש 1 למשאית שתפנה מפגעים שהושארו על הכביש. שבצוב היה בן 47 בנופלו, והותיר אחריו אישה ושני ילדים. הוא עלה לארץ בשנת 2001 ועבד כעצמאי. בשנת 2019 התגייס בהתנדבות למשטרת ישראל ושירת כמתנדב במשטרת התנועה הארצית בגזרת שפלה של אגף התנועה.

שוטר-מתנדב  שנהרג בעת מילוי תפקידו - רס"ר דניס שבצוב. דוברות משטרת ישראל
שוטר-מתנדב שנהרג בעת מילוי תפקידו - רס"ר דניס שבצוב/דוברות משטרת ישראל

שבצוב נדרס אתמול למוות, ביחד עם עובד קבלן של נתיבי היובל, בעת שפינו מהכביש מפגעי דרך שהוצבו קודם לכן בעת הפגנה של משפחות חטופים לקראת פסח. במהלך הערכת המצב התברר כי ג'יפ פרטי שנסע על כביש 1 למזרח נהוג ע"י תושב כפר יונה, סטה מנתיב נסיעתו ופגע בשניים, בעת שהמתינו להגעת משאית לפינוי מפגעים מצד הדרך.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון אמר אתמול כי המחאה היתה לא מתואמת, וסיכנה את משתמשי הדרך ואת המוחים עצמם, וקשר בין מותם הטרגי של השניים ובין המחאה. לדבריו: "ציר ראשי נועד לתנועת כלי רכב באופן בטוח ואסור להופכו למגרש ומוקד מחאות המסכן את המוחים, השוטרים ושאר הציבור". ביטון הטיל את החקירה על בוחני מרחב שפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully