וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדהות עם ארגון טרור והסתה: אישום הוגש נגד אחותו של הנייה

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 13:39

צבאח אל סלם הניה הואשמה ששלחה הודעות וואטסאפ הכוללות דברי שבח, אהדה ועידוד למעשי חמאס ולחלקו במעשי הזוועה ההמוניים המהווים מעשי טרור. "הנביא מוחמד ספק להם את הכוח והניצחון שלך", כתבה. "אלוהים פזר אותם, הפרד ביניהם, הרוס את בניינם וקרב את סופם", הוסיפה

תיעוד במצלמות הקסדה: כך נתפסה אחותו של איסמעיל הניה/דוברות משטרת ישראל

פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד צבאח אל סלם הניה, בת 57 מתל שבע, אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, בגין עבירות של גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה.

מכתב האישום, שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי ב-9 באוקטובר, יומיים לאחר הטבח ביישובי העוטף והדרום, שלחה צבאח הניה לעשרות אנשי קשר, ובהם אחיה, הודעות וואטסאפ הכוללות דברי שבח, אהדה ועידוד למעשי חמאס ולחלקו במעשי הזוועה ההמוניים המהווים מעשי טרור.

תל שבע: הבית של סבאח הניה אחותו של מנהיג חמאס. חוסיין אל עוברה, אתר רשמי
תל שבע: הבית של סבאח הניה אחותו של מנהיג חמאס/אתר רשמי, חוסיין אל עוברה

"הוי אלוהינו יש לנו אחים בך נכנסו לאויב שלנו את הדלת ניצחון לדת שלך ושחרור לאסירים שלנו ויציאה של הנביא שלך מוחמד עליו התפילות, עשה להם סיבות הכוח והיכולת העליונות", כתבה צבאח הנייה בערבית. "ספק להם ממה שיש לך והכוח שלך והניצחון שלך, הוי אלוהים הרחק מאיתנו ומהם כוחו של האויב שלך והאויב שלנו הקנטרני. אלוהים, הניצחון ממך זה שהבטחת בו לעבדים שלך המאמינים. הגבירו את הבקשה בוקר שלכן ניצחון מאלוהים והניצחון בקרוב", הוסיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כוחות הביטחון עצרו את אחותו של איסמעיל הנייה בשם צבאח עבד אל סאלם הניה. דוברות משטרת ישראל
כוחות הביטחון עצרו את אחותו של איסמעיל הנייה בשם צבאח עבד אל סאלם הניה/דוברות משטרת ישראל

למחרת וכן כעבור כמה ימים, שלחה הניה בקבוצות וואטסאפ בהן היא חברה הודעה נוספת: "מי שיכול לשלוח את התפילה הזאת לפעם אחת אל כל השמות שנמצאים אצלכם זה משפיע מאוד להשמדת האויב. אלוהים פזר אותם, הפרד ביניהם, עשה את ניהולם בהשמדתם, הרוס את בניינם, החלף את מצבם, קרב את סופם, חתוך להם את החיים, ותן להם להיות עסוקים בגופות שלהם וקח אותם לקיחת יקיר שיכול".

עוד כתבה לחבריה, "אלוהים, ספור אותם במספר והרוג אותם ואל תשאיר אף אחד מהם. אלוהים, תעשה בשחיטה שלהם והרחק אותנו מהרוע שלהם. הכן לנו ממצוותנו בריאות, הם לא יכולים לך. אלוהים תתפלל על מוחמד ועל אומת מוחמד. שלא תעצור אצלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully