וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס הר חוזר לרקוד למען שחרור החטופים: "לאחד את המשפחות חזרה"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 10:24

הר שחולץ משבי חמאס ירקוד בחול המועד פסח בפסטיבל מופעי אביב ברחובות. "אני רוקד למעלה מ-40 שנה, כשהיינו בשבי לא עשינו כלום, ישנו או שכבנו כל היום ופעילות גופנית היתה חסרה לי", שחזר. "מאז שחזרתי, נרתמתי לעשות כל מה שאפשר כדי להעלות את המודעות למענם"

ריקוד החופש של לואיס למען החטופים/אולפני רחובות

לואיס הר, בן 71 שחולץ במבצע הירואי של השב"כ, הימ"מ וצה"ל עם פרננדו מרמן משבי חמאס בעזה, מנסה לחזור לשגרה ולאהבתו הגדולה מזה 40 שנה - הריקוד. בחול המועד פסח הוא יופיע בפסטיבל מופעי אביב ברחובות וירקוד למען שחרור החטופים. "אני לא עושה מחאה ולא מאשים אף אחד, אני מבקש להחזיר את כל החטופים הביתה", אמר לואיס.

"לאט לאט אנחנו מתקדמים, יש קצת כאבים ברגליים והרגשה שצריך לבנות חלק מהחיים מחדש", תיאר לואיס השבוע. "אני רוקד למעלה מ-40 שנה, בעיקר ריקודי עם, בלהקות ולמעשה כל סוג של ריקוד. במסיבות, סלסה, טנגו, מה שלא יהיה", ציין. "כשהיינו בשבי לא עשינו כלום, ישנו או שכבנו כל היום ופעילות גופנית היתה חסרה לי. היינו חמישה בני משפחה בשבי וסיפרתי כמה סיפורים על הופעות שונות, עברנו על כל החיים שלנו, כולל הריקודים. אבל הכי התגעגעתי לחיבוק של ילדיי ונכדיי".

לואיס הר, שחולץ משבי חמאס, חזר לרקוד עם להקתו של שלמה ממן. שלמה ממן, אתר רשמי
לואיס הר, שחולץ משבי חמאס, חזר לרקוד עם להקתו של שלמה ממן/אתר רשמי, שלמה ממן

כשנשאל מה מסמל עבורו הריקוד בחג החירות, השיב, "זה ביטוי של חופש, לעשות מה שאני אוהב ואפילו שכואבות הרגליים אני מוכרח להשתחרר ולהיות בתנועה. שבועיים אחרי שחזרתי מהשבי כבר חזרתי ללהקה שבה אני משתתף - 'איה אשכול' - על שם חיילת שנרצחה לפני כ-20 שנה בבאר שבע ואביה הקים את הלהקה שנושאת את שמה, וכרגע אני רוקד בלהקה מקבילה של אותו כוריאוגרף בהוד השרון".

עוד הוסיף ותיאר את מה שיעשה על בימת הפסטיבל ברחובות, "מאז שחזרתי, נרתמתי לעשות כל מה שאפשר כדי להעלות את המודעות להחזרת החטופים. יש לנו, במסגרת הלהקה של שלמה ממן, קטע תנועה: בהתחלה אני מדבר, מבקש להחזיר את החטופים והלהקה נכנסת בריקוד. צריך להחזיר את כל החטופים הביתה. אני לא עושה מחאה ולא מאשים אף אחד, אני מבקש להחזיר את כל החטופים הביתה".

בחול המועד פסח ישתתף לואיס בפסטיבל מופעי האביב ברחובות, שיתקיים ב-24 ו-25 באפריל בפארק המייסדים ובאולמות הספורט בעיר ביוזמת העירייה והחברה העירונית רחובות. בעז שרעבי וירדנה ארזי יופיעו על הבמה המרכזית לצד הופעות של להקות המחול העירוניות "הדרי רחובות" ולהקות נוספות. בנוסף, יתקיימו הרקדות באולמות הספורט בעיר משעות אחר הצהריים ועד שעות הלילה. הכניסה לכל האירועים חופשית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לואיס הר, פרננדו מרמן, קלרה מרמן, גבריאלה ומיאה ליימברג.. באדיבות המשפחה
לואיס הר, פרננדו מרמן, קלרה מרמן, גבריאלה ומיאה ליימברג./באדיבות המשפחה

ראש העיר רחובות, מתן דיל: "השנה פסטיבל האביב מוקדש לסיפורה של מדינת ישראל, גבורת לוחמיה ואחדות העם. על הבמה ברחובות יעלה בפעם הראשונה לואיס הר היקר, שיוביל עם התושבים והקהל תפילה משותפת לחזרתם של החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully