וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדה, רכב וכטב"מים: ארה"ב ובריטניה הודיעו על סנקציות חדשות נגד איראן

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 17:14

משרד האוצר האמריקני הודיע על הטלת העיצומים בעקבות המתקפה על ישראל. המהלך מתואם עם בריטניה שמטילה סנקציות דומות. ביידן: "ארה"ב מחויבת לביטחון ישראל ולהגנה על הכוחות האמריקנים במזרח התיכון". שר החוץ ישראל כ"ץ: "צריך לעצור את איראן עכשיו לפני שיהיה מאוחר"

עשרות איומים אוויריים ששוגרו מאיראן יורטו; תיעוד מיירוטי הכטב״מים וטילי השיוט/דובר צה"ל

משרד האוצר האמריקני הודיע היום (חמישי) על סנקציות חדשות נגד תעשיית הכטב"מים, הפלדה והרכב של איראן בעקבות המתקפה על ישראל בלילה שבין מוצאי שבת לראשון. המהלך מתואם עם בריטניה שהודיעה במקביל על הטלת סנקציות דומות על איראן.

הסנקציות הוטלו על 16 אישים ושתי חברות שמעורבים בתכנית הכטב"מים של איראן. כמו כן הוטלו סנקציות על חמש חברות שמספקות חומרים לתעשיית הפלדה של איראן ועל שלוש חברות שקשורות לתעשיית הרכב של איראן.

ג'ו ביידן, אבראהים ראיסי. רויטרס
"מחוייבים להגביר את הלחץ הכלכלי על איראן". נשיא ארה"ב ביידן ונשיא איראן ראיסי/רויטרס

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר כי "הסנקציות מכוונות נגד גורמים שקשורים למשמרות המהפכה ומשרד ההגנה האיראני. אנחנו מחוייבים להגביר את הלחץ הכלכלי על איראן. השותפות שלנו בעולם יודיעו על צעדים נוספים. כל מי שתומך בהתקפות האיראניות צריך לדעת: ארה"ב מחויבת לביטחון ישראל ולהגנה על הכוחות האמריקנים במזרח התיכון, ולא נהסס לנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי לבוא איתם חשבון"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שר החוץ ישראל כ"ץ הודה לביידן על החלטתו להטיל סנקציות חדשות נגד איראן: "אני מודה לנשיא ארה"ב על מחויבותו הנחרצת לביטחון ישראל ועל הודעתו כי ארה"ב תטיל סנקציות חדשות על מנהיגים וגופים הקשורים למשמרות המהפכה, למשרד ההגנה של איראן ולתוכנית הטילים והמל"טים של איראן, בעקבות המתקפה הפרועה שלה על ישראל", אמר כ"ץ.

"הנשיא הודיע כי הוא מצפה מכל שותפיו ב-G7 לנקוט באותה הדרך. זאת ההזדמנות שלנו להקים חזית עולמית וקואליציה אזורית נגד איראן, ביחד עם ארה"ב, האיחוד האירופי ומדינות ערב המתונות כדי לעצור את ראש הנחש שמאיים על היציבות העולמית. צריך לעצור את איראן עכשיו לפני שיהיה מאוחר", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully