וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השלושה" מול יד ימינו של ראש הארגון שחוסל: קרב הפשיעה באשדוד עולה מדרגה

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 22:42

ניסיון החיסול בגן האירועים הפך לתקרית נוספת במסגרת מלחמת העבריינים על השליטה באשדוד. החיילים של ראש ארגון הפשע שחוסל יצאו למלחמה מול מי שהיה מספר 2 של שלמה בגלל הסולחה שקיים עם האחים לביא מרחובות. גם שלום דומרני הצטרף ל"חגיגה" וקרב הפשיעה רחוק מלהסתיים

בווידאו: ניסיון החיסול ב אולם האירועים אשדוד אמש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ניסיון החיסול השבוע בגן האירועים טרויה הסמוך לעיר אשדוד, אירוע שבו נפצע שוטר באורח קשה, המחיש את פוטנציאל הנפיצות בין כנופיות וארגוני הפשע בדרום. זאת המלחמה שמתנהלת שם מאז הירצחו של ראש ארגון הפשע בני שלמה באוקטובר 2022, מלחמה שבה חברים שהפכו לאויבים ואויבים מרים הפכו לבעלי ברית. הכוכבים המרכזיים בעימות הרצחני: "השלושה", דין בן פורת, דניאל מלסה ורזיאל רווח, ששותפים כעת עם שלום דומרני, נגד אייל נגר - מי שהיה מספר 2 של שלמה ואחראי על הכספים בארגון שהתפצל.

דניאל מלסה ודין בן פורת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דין בן פורת ודניאל מלסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשד של המשטרה הוא שאנשיהם של "השלושה", דין בן פורת, דניאל מלסה ורזיאל רווח, ניסו לפגוע ולחסל מקורבים לאייל נגר והכנופיה הגרוזינית באשדוד. המחסל הצליח לברוח עם הטרקטורון שאיתו הגיע, ושוטרי ימ"ר לכיש שהיו באזור בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לא על ניסיון החיסול הספציפי הזה אלא על ניסיונות חיסול אחרים בין היריבים המרים, הגיעו במהירות לאזור האולם, אך נפתחה לעברם אש ושוטר נפצע קשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עמוס לביא, אייל נגר, יהודה עמר בפגישה באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה. רחובות ניוז, אתר רשמי
נגר ועמוס לביא ב"סולחה" המפורסמת/אתר רשמי, רחובות ניוז

במרחב לכיש של המשטרה ובעיקר בימ"ר, שסיכלו בשנה האחרונה ניסיונות חיסול רבים בגזרה, הבינו מיד אחרי הירצחו של שלמה שהארגון התפצל ולכך הצטרפה הסולחה שעשה אייל נגר עם מי שהוגדרו כאויבים המרים של של שלמה, האחים עמוס ואופיר לביא. "השלושה", בן פורת, מלסה ורווח, שהתנגדו בחריפות לסולחה הפומבית, הפכו בין רגע לאויביהם של נגר והכנופיה הגרוזנית. כמה חודשים אחרי הסולחה, נוצר עוד חיבור מפתיע בעולם הפשע. "השלושה" יישרו הדורים עם אויב נוסף של ראש הארגון שלהם לשעבר, "הבוס" שלום דומרני. לפי חשדות המשטרה, הם עובדים איתו בשיתוף פעולה וניסיונות החיסול באשדוד בשנה האחרונה הם תולדה של יריבויות שצצו בתוך ארגון הפשע שראשו חוסל.

"היום במשטרה רואים את דין בן פורת וחברו/שותפו דניאל מלסה כמי שעומדים בראש כנופייה עבריינית מקומית", סיפר לוואלה דודי לוי, עיתונאי מקומי שמסקר את עולם הפשע. "עד לפני כשנה, זה לא היה ככה. בן פורת תפס את מקומו בעולם התחתון באזור לכיש בתור איש המבצעים של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה המנוח. הוא בלט מאוד בשטח בתור מי שלא חושש מדבר ועושה עבודות שחורות בעצמו ממש. רק לא מזמן הוא הורשע בהצתה של מכונית".

הארכת מעצר, שלום דומרני, 30 ביוני 2016. שי מכלוף
שלום דומרני/שי מכלוף

לוי משרטט את מערכת היחסים והתפניות: "במשך שנים הוא היה יעד לחיסול מצד ארגון הפשיעה של שלום דומרני, ולא פעם הוא ניצל בזכות המשטרה. נקודת המפנה במעמדו היה החיסול של פטרונו בני שלמה והסולחה של יד ימינו של שלמה, אייל נגר עם האויבים מרחובות האחים לביא. בן פורת לא אהב, בלשון המעטה, את החיבור הזה בתור מי שהיה בצד של נגר ומהצד של האחים לביא, היה זה שלום דומרני שלא אהב את החיבור הזה. מה שהביא לקואליציה של בן פורת ודומרני. דבר שהיה בלתי נתפס לפני שנתיים", אומר דודי לוי, עיתונאי מקומי שמסקר את עולם הפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully