וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי באולם האירועים "טרויה": 4 פצועים - בהם אחד קשה

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 9:27

בחקירה ראשונית של המקרה עולה כי חשוד רעול פנים הגיע למקום על טרקטורון ופתח בירי. חשוד נוסף ירה לעבר שוטר וגרם לפציעתו באורח קשה. הרקע לאירוע - "הקרב על אשדוד" בין אנשיו של ראש ארגון הפשע אייל נגר, והכנופיה הגרוזינית וארגוני פשע אחרים

ירי באולם האירועים "טרויה": 4 פצועים - בהם אחד קשה/דוברות המשטרה

ארבעה אנשים נפצעו היום (שלישי) בירי באולם האירועים "טרויה" שבאזור התעשיה בני דרום, בהם, שוטר שנפצע באורח קשה.כוח של היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי, שנקרא למקום החל בחקירת האירוע, מסתמן כי הרקע הוא ה"קרב של עולם הפשע על אשדוד" - סכסוך בין אנשיו של ראש ארגון הפשע אייל נגר, הכנופיה הגרוזינית וארגוני פשע אחרים. יחידת ימ"ר לכיש החזיקה במודיעין על ניסיון חיסול בין עבריינים, ולכן הייתה בקרבת מקום והגיעה לזירת הירי במהירות רבה.

על פי חקירת המשטרה הראשונית, חשוד רעול פנים הגיע למקום על טרקטורון, ירה לעבר אחד הנמצאים במקום. השוטרים שהגיעו לזירת הירי זיהו גם חשוד נוסף שירה לעבר שוטר וגרם לפציעתו באורח קשה. שניים מהחשודים, בני 19 ו-24, נפצעו גם הם באורח בינוני ופונו לבית החולים. סריקות נערכות אחר חשוד נוסף שנמלט מהזירה בטרקטורון. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את כלל הפצועים לבית החולים אסותא שבאשדוד.

ירי באולם האירועים "טרויה": 4 פצועים - בהם אחד קשה. דוברות משטרת ישראל
"השוטר נותח בדחיפות במהלך הלילה ומצבו התייצב אך ממשיך להיות קשה. שני הצעירים עברו טיפול ראשוני בחדר הטראומה וצפויים לניתוחים במהלך היום". זירת הירי באולם "טרויה"/דוברות משטרת ישראל

"בערך בשתיים אחר חצות התקבלו בי"ח 3 פצועי ירי, שוטר בשנות השלושים לחייו עם פציעה קשה ושני צעירים בשנות העשרים עם פצעי ירי בגפיים, שהוגדרו במצב בינוני וקל", סיפר ד"ר איתי זוארץ מנהל יחידת הטראומה של אסותא . "השוטר נותח בדחיפות במהלך הלילה ומצבו התייצב אך ממשיך להיות קשה. שני הצעירים עברו טיפול ראשוני בחדר הטראומה וצפויים לניתוחים במהלך היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully