וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של החשוד בהתקנת מצלמה נסתרת בשירותים בקמפוס

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 11:16

המכללה האקדמית תל אביב-יפו הודיעה כי המצלמה אותרה בשירותי הנכים באחד הבניינים בקמפוס, ושתלונה הוגשה למשטרה. מעצרו של החשוד, אב בית במוסד, הוארך עד ליום ראשון. סטודנטית במכללה: "מערער ומפחיד לחשוב מתי המצלמה הונחה שם"

מעצר לשוטר החשוד ברצח ביפו במהלך ויכוח על חניה/שלומי גבאי

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (חמישי) את מעצרו של עובד המכללה האקדמית תל אביב-יפו החשוד בצילום בסתר בשירותים עד יום ראשון. החשוד הינו אב בית במוסד - חאלד דמראני.

אמש עדכנה המכללה את הסטודנטים כי נמצאה מצלמה בשירותים. במייל שנשלח מדקאנית הסטודנטים נכתב כי הוגשה למשטרה תלונה בנושא. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בעקבות הדיווח, ושהחשוד במעשה - עובד המקום - נעצר. הוא הובא לחקירה במשרדי החקירות במשטרת יפו. סטודנטית במכללה אמרה לוואלה! כי "מערער ומפחיד לחשוב מתי המצלמה הונחה שם. אני לומדת במכללה שלוש שנים ומשתמשת בשירותים האלה. מי יודע כמה בנות המצלמה הזאת תפסה".

אב הבית חשוד בהצבת מכשיר למטרת האזנת סתר, פגיעה בפרטיות או בילוש, והאזנת סתר או שימוש בה שלא כדין. בהחלטתה, ציינה השופטת אביטל אמסלם-גלבוע כי "על פי החשד, החשוד משמש כאב בית במוסד האקדמי והתקין מצלמה בחור בשירותי המכללה על מנת לחדור לפרטיותם של משתמשי השירותים. נתוני המצלמה, כפי שהוצגו לי, מאפשרים למצלמה לחדור דרך החור ולצלם את השוהים בשירותים. החלק השני של המצלמה חוברה למשרד בו שהה החשוד באותו יום כשמשתמש אחר באותו חדר סמוך לא נכח ביום העבודה".

המכללה האקדמית תל אביב-יפו. כפיר סיון,
המכללה האקדמית תל אביב יפו/כפיר סיון

לגרסתו, הוסיפה, לא הוא שלף את המצלמה מהקיר, אלא שהה במקום אחר. "כשחזר והסטודנטית הנסערת ניגשה אליו, המצלמה הייתה מונחת בחוץ", פירטה השופטת על גרסתו. "מדובר בחשד המסתמך על ראיות נסיבתיות, אך בשלב זה הן מספקות חשד סביר המספיק לקשור את החשוד למיוחס לו".

"כשניגשה הילדה, לא הייתה מצלמה בשירותים. אני הייתי מחוץ לבניין. כשבאתי אליה לראות, איך אני יכול לשלוף אם אני מחוץ לבניין? זה כבל ארוך", אמר דמראני במהלך הדיון.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון כי לפי החשד, אב הבית, בן 58, "העביר את המצלמה בשרשרת עד שהגיעה, והוא הוציא אותה. זאת מצלמה קטנה דקה שנכנסת דרך הקיר כמו שמשתמשים אינסטלטורים כדי לראות. הסטודנטית לא נגעה במצלמה". עוד הוסיף כי המשרד "משותף לו ולעוד אחד. הוא עבד באותו בוקר לבד, אף אחד לא היה בחדר חוץ ממנו. אנו טוענים שהחשוד פירק את המצלמה, העביר אותה לקב"ט וככה זה הגיע לחדר של המנהלת. זה מה שהחשוד אומר".

עורך דינו של החשוד, רותם סרי, סיכם כי הוא "לא בטוח" שהצליח להבין שקיים חשד סביר נגד אב הבית. "סיפור המקרה הוא שהגיע אליו סטודנטית מבוהלת והסבירה לו את הסיטואציה, ולכן כל מגע שלו עם האינסטרומנט הוא תוצאה ישירה של הבקשה לעזרה. העובדה שהוא היחיד שהיה שם אתמול לא יכולה לקשור אותו לעניין התקנת המצלמה. אם היה רוצה להעלים בטח שלא היה לוקח את המצלמה מהמקום שרק הוא אמור לדעת עליה ומגיע איתה לממונה על הטרדות מיניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מצלמה נסתרת שאותרה בשירותים במכללה האקדמית תל אביב יפו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המצלמה שאותרה בשירותים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עו"ד רותם סרי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אב הבית במכללה האקדמית ת"א -יפו: "מדובר באב בית כבן 60 שעובד במשך שנים במכללה ומעולם לא היו כנגדו תלונות. הוא מכחיש את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא. אנו נמצאים בשלבים ראשוניים של החקירה וכבר בשלב זה סבר בית המשפט שהראיות שהציגה המשטרה הן נסיבתיות בלבד. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישתחרר בהקדם". מעצרו הוארך עד ליום ראשון

המכללה האקדמית תל אביב-יפו עדכנה אמש את הסטודנטים בעקבות חששות שהועלו כי "ערכנו הערב בדיקה מקיפה בכל תאי השירותים והמלתחות בשטח המכללה. הבדיקה נעשתה על ידי קצין הביטחון של המכללה בליווי מנהלת משאבי אנוש והממונה על מניעת הטרדה מינית, ומנהלת אגף התפעול. כל התאים נמצאו תקינים ובטוחים לשימוש".

"הנהלת המכללה רואה את האירוע בחומרה רבה והיא פועלת בנחרצות ובמהירות על מנת לתת מענה לצרכי כלל קהילת המכללה. המכללה תמשיך לדווח ככל יכולתה בשקיפות ובאופן גלוי על יתר פעולותיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully