וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה אותרה בשירותים בקמפוס במרכז: "מי יודע כמה בנות צולמו בסתר"

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 19:45

המכללה האקדמית תל אביב-יפו הודיעה כי המצלמה אותרה בשירותי הנכים באחד הבניינים בקמפוס, ושתלונה הוגשה למשטרה. חשוד במעשה, עובד המקום, הובא לחקירה. סטודנטית במוסד: "מערער ומפחיד לחשוב מתי המצלמה הונחה שם"

מעצר לשוטר החשוד ברצח ביפו במהלך ויכוח על חניה/שלומי גבאי

המכללה האקדמית תל אביב-יפו עדכנה היום (רביעי) את הסטודנטים כי נמצאה מצלמה בשירותים. במייל שנשלח מדקאנית הסטודנטים נכתב כי הוגשה למשטרה תלונה בנושא. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בעקבות הדיווח, ושהחשוד במעשה - עובד המקום - נעצר. הוא הובא לחקירה במשרדי החקירות במשטרת יפו, ומחר בית המשפט ידון בהארכת מעצרו.

"היום התקבלה תלונה מסטודנטית על הימצאות מצלמה בשירותי הנכים", הודיעו. "המכללה רואה את המקרה בחומרה רבה. מרגע שהמקרה הובא לידיעת הנהלת המכללה היא פעלה באופן מידי, הן בעדכון קצין הביטחון של המכללה, והממונה על הטרדות מיניות, וכן בהגשת תלונה למשטרה. אנו משתפים פעולה באופן מלא עם חוקרי המשטרה".

המכללה האקדמית תל אביב-יפו. כפיר סיון,
המכללה האקדמית תל אביב יפו/כפיר סיון
מצלמה נסתרת שאותרה בשירותים במכללה האקדמית תל אביב יפו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המצלמה שאותרה בשירותים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"לאחר מיצוי הבירור, תפעל המכללה בהתאם לתוצאות ובמלוא הרצינות. הנהלת המכללה תפעל ותעשה כל הנדרש על מנת להבטיח סביבת לימודים ועבודה בטוחה והוגנת".

סטודנטית במכללה אמרה לוואלה! כי "מערער ומפחיד לחשוב מתי המצלמה הונחה שם. אני לומדת במכללה שלוש שנים ומשתמשת בשירותים האלה. מי יודע כמה בנות המצלמה הזאת תפסה".

מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: סביבת לימודים בטוחה ומוגנת עומדת בראש סדר העדיפויות של המכללה. לאחר שהתקבלה תלונה מסטודנטית על הימצאות מצלמה בשירותי הנכים, הנהלת המכללה פעלה באופן מיידי להגשת תלונה במשטרה כמו גם יידוע הגורמים הרלבנטיים במכללה. האירוע מתוחקר על ידי המשטרה והנהלת המכללה משתפת ותשתף פעולה באופן מלא עם החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully