וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שקרן משוקרן": הריאיון של סמוטריץ' לבן כספית נגמר בפיצוץ גדול

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 11:56

לאחר שעזב פאנל בוועידה כלכלית בעקבות קריאות בוז מהקהל, ניסה שר האוצר בצלאל סמוטריץ' למזער נזקים - אך בן כספית לא נשאר חייב | האזינו לריאיון הסוער

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נמצא תחת ביקורת ציבורית קשה, הן בשל תפקודו כשר והן בשל עמדותיו בנוגע לסוגיית החטופים. אתמול (שלישי) עזב סמוטריץ' ריאיון בוועידת ישראל היום בעקבות קריאות בוז מהקהל, לא בפעם הראשונה מאז פרוץ המלחמה. כעת, השר עלה לריאיון אצל בן כספית וינון מגל ב-103FM, אך גם הוא הידרדר במהירות עד להתנגשות.

כהרגלו, ביטל סמוטריץ' בריאיון את הביקורת שהוטחה בפניו ישירות מתושבת עוטף עזה שפונתה מביתה, ואמר: "מה שקורה בזמן האחרון, קומץ קטן של בריונים מנסה לקבוע עבור כולנו מי ועל מה אפשר יהיה לדבר. אז באים שמונה אנשים לכנס שיש בו מאות אנשים שרוצים לשמעו אותו אולי עשרות אלפי אנשים ומחליטים לפוצץ אותו. אף אחד לא רוצה לגעת בהם, משתיקים אותם, והם פשוט מפוצצים פעם אחר פעם".

בצלאל סמוטריץ'. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
בצלאל סמוטריץ'/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

הוא הוסיף: "אין לזה דבר וחצי דבר, לא מחאה, לא דמוקרטיה, לא ויכוחים ולא שיח. יכול להיות שעד שישה באוקטובר הייתי נכנס למשחק הזה, אבל אני קיבלתי החלטה בשבעה באוקטובר", בשלב זה קטע אותו כספית ואמר "דרשת לגרש אנשים שלא חושבים כמוך מבתי הכנסת".סמוטריץ' הכחיש ואמר "לא היה ולא נברא, אתה משקר כהרגלך". כספית התעקש: "אתה שקרן משוקרן". לאחר חילופי ההאשמות פנה השר למגל ואמר לו: "ינון, סלח לי. אני לא אנהל ראיון עם בן כספית, אחד האנשים שנתקעו בשישה באוקטובר. ממשיך להסית, להפיץ מדון. משחק לידיהם של סינוואר ונסראללה שרוצים לראות אותנו רבים, והרוב המוחלט של החברה רוצה להיות יחד. "יודע להתווכח, לא להסכים, לא רוצה אלימות, קללות וחירופים, לא רוצה את מה שאתה עושה עכשיו. אני ארד מהראיון, אני אהיה שותף רק לשיח מכבד, ראוי, ענייני, גם אם הוא נוקב ונוגע במחלוקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully