וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מחכים לך": המשפחה מציינת את יום הולדתה ה-10 של היימנוט קסאו

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 10:26

המשפחה תציין את יום הולדתה של היימנוט בהכנת המאכלים שהכי אהבה, כמו גם בתפילה בהשתתפות דיירי מרכז הקליטה. מחר, יתקיים יום חיפושים מיוחד. האחות ירוס מבקשת מכל מי שיכול להגיע לחפש: "באים עכשיו רק מספר בודד של אנשים, לא כמו בימים הראשונים"

בווידאו: סריקות נרחבות אחר היימנוט קסאו בת ה-9 מהעיר צפת. 28.02.24/דוברות המשטרה

חודשיים לאחר שנעלמה, היום (רביעי) תציין משפחה של היימנוט קסאו את יום הולדתה העשירי, כשהם עדיין בלעדיה. "אנחנו מחכים לך היימנוט", אמרה הבוקר אחותה, ירוס, ופנתה לציבור בבקשה שישוב ויסייע בחיפושים אחריה.

האחות הבכורה ירוס קסאו מסרה כי היום תציין המשפחה את יום ההולדת העשירי של היימנוט. המשפחה תציין את היום בהכנת האוכל שהיימנוט אוהבת במיוחד - פנקייקים ומאכל אתיופי מסורתי שעשוי מחיטה מתוקה. כמו כן, בשעת אחר הצהריים, תערך במרכז הקליטה בצפת תיפלה בהשתתפות הדיירים במקום.

היימנוט קסאו. באדיבות המשפחה
עדיין אין קצה חוט על הימצאה, היימנוט קסאו/באדיבות המשפחה

מחר, יערך יום חיפושים, אליו צפויים להגיע מתנדבים מכל רחבי הארץ. כעת, ביום הולדתה של אחותה, מבקשת ירוס מכל מי שיכול שיבוא לעזור. "באים עכשיו רק מספר בודד של אנשים לחפש, לא כמו שהיה בימים הראשונים". המשפחה גם מבקשת את עזרת הציבור בהגדלת הפרס הכספי למי שימסור מידע שיסייע במציאתה של היימנוט ובמימון הוצאות נוספות. לשם כך, פירסמה המשפחה אתר להעברת תרומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יארוס, האחות הבכורה בחיפושים אחר הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, צפת, 27 בפברואר 2024. אלי אשכנזי
מבקשת להגיע לחיפושים, האחות ירוס קסאו/אלי אשכנזי

היימנוט עלתה עם משפחתה מאתיופיה לישראל לפני שלוש שנים והתגוררה במרכז הקליטה ברחוב צה"ל 9 בצפת. ביום ראשון, 25 בפברואר, יצאה היימנוט לטיול שנתי יחד עם כיתתה מבית הספר "שבט סופר" שבחצור הגלילית, וחזרה הביתה בסביבות השעה 16:0. לאחר מכן, ירדה לפעילות עם החונכים במרכזי הקליטה, לאחר סיום הפעילות, היא שיחקה את חברותיה. בשעה 19:00 היא נראתה לאחרונה במצלמת האבטחה בכניסה למרכז הקליטה.

מאז שנעלמה נערכו חיפושים נרחבים בצפת ובסביבה אבל עד עכשיו לא נמצא קצה חוט שיסייע בפיענוח תעלומת היעדרותה. הסוכנות היהודית הציעה פרס כספי בסך 100 אלף שקלים למי שימסור מידע אמין שיביא למציאתה של היימנוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully