וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב: "אקרא שכונה בחיפה על שם נשיא ארה"ב"

17.4.2024 / 6:00

ראש עיריית חיפה החדש-ישן, הכריז בטקס הרמת הכוסית המסורתי לקראת פסח של "בית האבות הספרדי" לקרוא שכונה על שמו של ג'ו ביידן כאות הוקרה על תמיכתו חסרת הפשרות של הנשיא בישראל. בשנת 2020 הוקם ברמת הגולן היישוב רמת טראמפ על שם הנשיא לשעבר

הנשיא ביידן: ארה"ב עומדת לצד ישראל 7.10.23/רויטרס

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, התחייב שיקרא שכונה על שם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בעיר. ההכרזה ניתנה בטקס הרמת הכוסית המסורתי לקראת פסח של "בית האבות הספרדי" - לאות הוקרה על תמיכתו חסרת הפשרות של הנשיא ביידן בישראל. בנוסף, חזר והתחייב ראש העיר החדש-ישן שיכניס לתוכניות הלימוד של בתי הספר בעיר לימודי עדות וכן לימודי ערבית מדוברת החל מכיתה ב'.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בבית הלבן, 5 במרץ 2024. רויטרס
שכונה תיקרא על שמו. הנשיא ביידן/רויטרס
העיר חיפה מוקירה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, 16 באפריל 2024. יואב איתיאל
העיר חיפה מוקירה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, 16 באפריל 2024/יואב איתיאל

בשנת 2020, הממשלה אישרה את הקמת היישוב רמת טראמפ ברמת הגולן, בדיוק שנה אחרי שהחליטה לראשונה על הקמת היישוב, שנועד להוקיר את החלטת נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, להכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן. הממשלה החליטה אז על הקמת היישוב, בסמוך ליישוב קלע אלון, אך ללא תכניות או מקורות תקציביים. ההחלטה על הקמת טראמפ הובאה לאישור יום לאחר יום הולדתו ה-74 הנשיא לשעבר וברקע ההערכה בירושלים להחלטתו להטיל סנקציות על בית הדין הבינלאומי בהאג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully