וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע ברכב - וירה לעבר הכניסה: פוענח רצח הודיה גבאי שנורתה למוות מחוץ למועדון בחיפה

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 19:35

כתב אישום יוגש השבוע נגד עבר אל ראזק אכרם, תושב טייבה בן 26, שלפי החשד ביצע ירי כתוצאה ממנו מצאה את מותה גבאי בת ה-35, אם לחמישה. זאת, לאחר שבמצלמות האבטחה נמצא תיעוד שלו מגיח חמוש ורעול פנים לאחר עזיבת השוטרים - ויורה

תיעוד הירי בפתח המועדון שבו נרצחה אודיה גבאי/מערכת וואלה!

כחודש לאחר הרצח: כתב אישום יוגש השבוע נגד עבר אל ראזק אכרם, בן 26 מטייבה, בגין רצח הודיה גבאי שנורתה למוות בעת שיצאה ממועדון בחיפה בתום בילוי. זאת, לאחר שבחקירת המקרה נמצא תיעודו במצלמות האבטחה שב למקום חמוש ורעול פנים לאחר עזיבת השוטרים - ומבצע ירי למתחם.

האירוע הקטלני התרחש בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת ה-9 במרץ בפתח מועדון הגולדן שברחוב אלנבי בעיר התחתית. אז, התפתחה קטטה, כתוצאה ממנה הוזעקו כוחות משטרה למקום. אולם, לדברי המשטרה שפרקה את מצלמות האבטחה, דקות אחרי שהשוטרים עזבו, חזר למקום ברכב אכרם, המוכר למשטרה מעבירות אלימות והחשוד כי מעט קודם לכן היה מעורב בקטטה שפרצה במקום. אז, ירד מהרכב רעול פנים וחמוש באקדח, וביצע ירי לעבר הכניסה למועדון. מהירי הזה נפגעה גבאי, שהגיעה למקום עם מכר, ושלדברי החוקרים הייתה "במקום הלא נכון בזמן הלא נכון", היות ולא היה לה או למכרה כל קשר לקטטה. היא נפצעה אנושות ומתה בדרך לבית החולים.

"היא מתה על לא עוול בכפה", אמרו ניצב-משנה אלי מגון וראש צוות החקירה המיוחד רב-פקד נמרוד בן דור על גבאי, גרושה ואם לחמישה ילדים בגילאי 14-5, שעבדה בעברה מועדון לפרנסתה כמלצרית-ברמנית. "זה סיפור עצוב מאד וזה גם אתגר את החקירה כי התחלנו מכלום. האינדיקציות היו מעטות מאד ולכן כל כיוון נשקל", המשיכו.

הודיה גבאי, הנרצחת בחיפה, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פוענח הרצח. הודיה גבאי בת ה-35/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בזירה, התבצעה הערכת מצב על ידי ניצב דני לוי, מפקד מחוז חוף, שהטיל את החקירה על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב כרמל. שעות ספורות בלבד לאחר מכן עלה החשד כי מי שביצע את הירי הוא אכרם, וזה נעצר והוחזק מאחורי סורג ובריח מאז. "הוא יצא מזירת הקטטה האלימה במעורבות אנשים שהיו כנראה שיכורים, חזר וביצע את הירי, זאת תוך שהוא מבין ורואה שבמקום יש אנשים", הדגישו הקצינים. "יש פה עניין עם משילות וריבונות, וכן מסר חשוב. מצד אחד אנחנו רוצים שאנשים יבלו, ומהשני - נגיב לאלימות ונגיע למי שמבצעים עבירות כאלה".

היו עצורים נוספים שנחשדו במעורבות בפרשה, אולם כולם שוחררו לאחר שהתברר כי אינם קשורים לרצח. כמו כן, נהגו של אכרם, החשוד במעורבות באירוע, טרם נעצר. "הוא בבריחה ואנחנו עושים פעולות לאתר אותו אבל כרגע לא יודעים היכן הוא. אנחנו יודעים מי הוא", אמר בן דור.

בחקירתו, העדיף אכרם לשמור על זכות השתיקה, כשהיום בבית משפט השלום בחיפה הציגה המשטרה הצהרת תובע והשופטת אורית קנטור האריכה את מעצרו עד ליום חמישי, אז צפויה פרקליטות מחוז חיפה להגיש את כתב האישום כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully