וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודיה יצאה לבלות - ונרצחה: "להילחם במכת הנשק הבלתי חוקי"

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 0:56

הודיה גבאי, אם לחמישה בת 33 מקרית אתא, הלכה עם חברים למועדון בו עבדה בעבר - ונפגעה מירי שנפתח בעקבות קטטה בחוץ. מותה נקבע בבית החולים רמב"ם, המשטרה פתחה בחקירת המקרה. יונה יהב: "לפעול ביד קשה כנגד הנשק הבלתי חוקי במקומות הבילוי"

היחידה המרכזית עצרה 8 חשודים המשתייכים לארגוני פשיעה אלימים/דוברות משטרת ישראל

הודיה גבאי, אישה בת 35 נורתה למוות הלילה (שבת) בדרך אלנבי בשכונת עיר תחתית שבעיר חיפה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, כשהרקע לירי הוא פלילי. מפקד המחוז הטיל את חקירת הרצח על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל (יל"פ כרמל) אבל נשאר מעורב. בהמשך היום יקיים הממ"ז הערכת מצב (שנייה) עם פקודיו המעורבים בחקירת הרצח. המקום הינו בר מסעדה שהחליף בעלים מספר פעמים בשנים האחרונות.

המשטרה במחוז חוף הביאה היום למעצר של מספר חשודים במעורבות ברצח. מהמשטרה נמסר כי היא תבקש להאריך את מעצרם בהמשך.

הודיה גבאי, הנרצחת בחיפה, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנרצחת הודיה גבאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גבאי היא תושבת קרית אתא, גרושה ואם ל-5 ילדים. ככל הידוע בעבר עבדה בבר-מסעדה שבו החלה הקטטה שהסתיימה בירי הקטלני מחוצה לו, כשאמש ככל הנראה הגיעה לבלות במקום עם חברים. בליל שבת הגיע לשם לבילוי. במקום התפתחה קטטה, משטרה הוזעקה אבל עד אז התפתח כבר ירי מחוץ למועדון והיא נפצעה אנושות מירי זה. צוות נט"ן מד"א העביר אותה עם פצעי ירי, במצב אנוש ותוך מאמצי החייאה לבית החולים רמב"ם, שם תוך זמן קצר נקבע מותה. גופתה תישלח למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. שוטרי חיפה תיחמו את הזירה, תישאלו את הנוכחים ועצרו כמה בני אדם, כשהחקירה בראשיתה. המשטרה עדיין לא יודעת את הרקע לסכסוך לקטטה ולירי. במקום היה ניצב דני לוי, מפקד מחוז חוף וניצב משנה אלי מגן מפקד מרחב כרמל. מפקד המחוז, לוי, אמר כי מדובר באירוע חמור והורה על כל היחידות הרלוונטיות במחוז לסייע בפענוח מהיר שלו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מפקד המחוז ניצב דני לוי במרכז התמונה בזירת האירוע בחיפה, 9 במרץ 2024. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
מפקד המחוז ניצב דני לוי במרכז התמונה בזירת האירוע בחיפה, 9 במרץ 2024/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

"זה נורא. היא היתה מאד יפה. לא נראתה בכלל כאמא לחמישה. הייתה עובדת כברמנית. חששתי שיקרה לה משהו. בזמן האחרון אמרתי לאחותי ולבת שלי שהיא בסכנה", התייפחה אחת השכנות בבניין ששמעה את הבשורה המרה. "הרבה זמן אני אומרת לה שהיא מתדרדרת. לפני כמה שבועות שברו לה את האוטו, פעמיים. היו משטרה, היו כל מיני טיפוסים. הרגשתי שהיא מאויימת. באתי ליד הרכב אמרתי לה זה לא לעניין. היא לא אהבה שהערתי לה אבל אני קיבלתי את זה. ניסיתי לעזור לה עם הילדים. היא הביאה שני כלבי פיטבול והרגשתי שהיא הרגישה שהיא צריכה הגנה. הבוקר שמעתי צרחות עולות מהבית. כנראה אז הודיעו לילדים. זה כואב כל כך".

ראש עיריית חיפה המיועד יונה יהב אמר בעקבות הרצח הלילה בחיפה כי יש לתגבר את כמות השוטרים והניידות בעיר, ולהחזיר לפעילות את סיירת הביטחון העירונית שפעילותה הופסקה בחמש השנים האחרונות. "עם שובי לתפקידי ביום שני הקרוב אפעל בנחישות להשיב את הביטחון האישי לתושבי חיפה ואורחיה", אמר יהב. "אדרוש מהמפכ"ל והשר לביטחון פנים להשיב את כמות השוטרים והניידות שקוצצה באופן דרמטי בשנים האחרונות, על מנת לפעול ביד קשה כנגד תופעת הנשק הבלתי חוקי המסתובב במקומות הבילוי וברחבי העיר, אשר הוכנס לחיפה על ידי גורמים עבריינים מחוץ לעיר".

מפקד מרחב כרמל נצמ אלי מגן במרכז התמונה, 9 במרץ 2024. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
מפקד מרחב כרמל נצמ אלי מגן במרכז התמונה, 9 במרץ 2024/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

ארגון "משפחות נרצחים ונרצחות" ביקר גם הוא את התנהלות המשטרה. "מתרעמים על אוזלת ידה של המשטרה שאינה עושה די כדי להילחם באלימות הקטלנית בחברה האזרחית, ועל גורמי הממשל שלא שעו לאזהרות על פגיעה בחפים מפשע", מסרו. הארגון הביע "צער עמוק על הרצחה של האישה הצעירה, אם לילדים, ליד המועדון בחיפה. זוהי הוכחה נוספת לכך שנשק חם טומן בחובו סכנה גדולה לציבור וזוהי תוצאת הרת האסון של ההתחמשות המואצת ללא בקרה וללא פיקוח", אמרה לרה צינמן, יו"ר הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully