וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן החיפוש אחר המחבל: מתנחל הואשם בהחזקת סכין בכפר ערבי לאחר רצח בנימין בן ה-14

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 22:45

בעקבות הירצחו של הנער בנימין אחימאיר, הגיע הצעיר לחירבת זכריה באזור גוש עציון, כשהוא רעול פנים, והחל לקרוא יחד עם נוספים קריאות הסתה. לוחמי מג"ב התעמתו עם ההמון - ולאחר חיפוש שבוצע עליו, נמצאו ברשותו סכין ושוקר חשמלי

הנער בנימין אחי מאיר שנרצח בשטחים/TPS

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים, נגד צעיר בן 23 מביתר עילית, בגין החזקת סכין. על פי כתב האישום, בעקבות הירצחו של הנער בנימין אחימאיר, הגיע הבחור לחירבת זכריה באזור גוש עציון כשהוא רעול פנים.

הצעיר, יחד עם כמה נוספים החלו לצעוק "נקמה, מוות לערבים" - בעודם מתקדמים לקו הבתים הראשון באזור. לוחמי מג"ב הדפו אותם ולקחו את הצעיר לחיפוש, לאחר שעורר את חשדם, ומצאו עליו סכין ושוקר חשמלי.

הפרות סדר ביהודה ושומרון בעקבות איתור גופתו של בנימין אחי מאיר בן ה-14 13 באפריל 2024. ללא, TPS
הפרות סדר ביהודה ושומרון בעקבות איתור גופתו של בנימין אחי מאיר בן ה-14 13 באפריל 2024/TPS, ללא
בנימין אחי מאיר שנעדר לאחר שרעה צאן בבנימין. באדיבות המשפחה
בנימין אחי מאיר שנעדר לאחר שרעה צאן בבנימין/באדיבות המשפחה

האחריות על חקירת ההתפרעויות ברחבי איו"ש ביומיים האחרונים מוטלת על מחוז ש"י במשטרה. אך כמו באירועים קודמים, ספק אם יעצרו חשודים ויצליחו למצות את הדין עם המעורבים.

אתמול אותרה גופתו של בנימין אחימאיר בן ה-14, לאחר שנעדר משישי בבוקר בעת שרעה צאן בהתנחלות מלאכי שלום בבנימין. לאחר יממה של חיפוש אחריו, אותרה גופתו במרחב היישוב. במאחז מלאכי השלום, בו התגורר אחימאיר, טוענים כי מדובר בהמשך של הניסיונות לפגוע באנשי החווה החקלאית מצד פלסטינים תושבי הכפרים הסמוכים.

לפני שבועות אחדים כוחות הביטחון עצרו חוליית מחבלים מהכפר אל-מועייר הסמוך, שתכננו לבצע פיגוע באנשי החווה במתווה כזה או אחר. מאז הם הועברו לחקירה שטרם הסתיימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully