וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהורשע: 260 שעות עבודות שירות נגזרו על פעיל הימין בנצי גופשטיין

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 15:30

גופשטיין הורשע בתחילת השנה בעבירת הסתה לגזענות בעקבות נאום שנשא לפני עשור באזכרה לרב מאיר כהנא. בנאום כינה את הציבור הערבי "סרטן" וקרא שלא להעסיק ערבים במשרות בבכירים של מוצאם

בווידאו: פרקליטו של בנצי גופשטיין/מעריב

בית משפט השלום בירושלים גזר היום (ראשון) על פעיל הימין הקיצוני בנצי גופשטיין 260 שעות עבודות שירות. זאת, לאחר שהורשע בתחילת השנה בביצוע עבירת הסתה לגזענות.

גופשטיין הורשע בגין אמירה בנאום שנשא לפני עשר שנים באזכרה לרב מאיר כהנא. בנאומו התייחס גופשטיין לכלל הציבור הערבי כאויבים. בין היתר כינה אותם "סרטן", ואמר כי "אם לא ניקח את הסרטן ונזרוק אותו, אנחנו לא נמשיך להתקיים, וימותו כאן יהודים כל יום".

עוד הסית כלפי הציבור המקבל את הציבור הערבי, כשאמר כי "לצערנו הסרטן הזה שלח גרורות לכל מקום - אתמול בתל אביב, בירושלים, ערד, באר שבע. אין מקום שאין לסרטן הזה גרורות. לצערנו בתוך הממשלה יש שרים בלי כיפה ועם כיפה שמעודדים את הדו קיום ונותנים להם לשרוד, מכניסים אותם להייטק, נותנים להם להיות רופאים".

בנצי גופשטיין בבית המשפט
14.1.24. שלומי הלר, עיבוד תמונה
נגזרו עליו 260 שעות עבודות שירות. גופשטיין/עיבוד תמונה, שלומי הלר

בהכרעת הדין שהוקראה בינואר קבעו השופטים כי "למעשה, בדבריו קורא הנאשם שלא להעסיק ערבים במשרות בכירות בישראל, בשל מוצאם הלאומי". עוד נכתב בהכרעת הדין: "מדבריו של הנאשם עולה, כי כמעט כל ערביי ישראל נחשבים אויבים בעיניו, שכן לדעתו הם מתנגדים לקיומה של המדינה כמדינה יהודית, ועל כן למעשה לשיטתו, אין מקום להעסיק ערבים במשרות בכירות, או בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully