וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבכת: גוטליב לא הגישה כתב הגנה לתביעה שהגישה נגדה ברסלר בטענה ל"חסינות אבסולוטית"

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 12:11

חברת הכנסת מטעם הליכוד הייתה צריכה להגיש כתב הגנה במסגרת תביעת הדיבה שהגישה נגדה מובילת המחאה המשפטית שקמה ברסלר, אולם במקום זאת הגישה מסמך בו טענה לחסינות מפני התביעה. שופט המחוזי פחות התרשם - וקבע כי עליה לנמק מדוע לא הגישה כתב הגנה כדין

טלי גוטליב נגד ראש השב"כ/ערוץ כנסת

מסתבכת: ח"כ מטעם הליכוד טלי גוטליב תצטרך לנמק לבית המשפט המחוזי מרכז לוד מדוע החליטה שלא להגיש כתב הגנה בתביעת הדיבה שהגישה נגדה שקמה ברסלר. כך, עולה מהחלטת השופט רמי חיימוביץ.

תביעת הדיבה הוגשה על ידי ברסלר נגד גוטליב וכן נגד כמה משתמשים נוספים ברשת ה-X (לשעבר טוויטר), בהם גם מני אסייג, בסכום של 2.6 מיליון שקלים. זאת, בטענה כי הופצו נגד בן זוגה תיאוריות קונספירציה, לפיהם לברסלר קשרים עם החמאס.

שקמה ברסלר וטלי גוטליב. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
טענה לחסינות אבסולוטית. גוטליב וברסלר/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

גוטליב, עו"ד בהכשרתה, הייתה אמורה להגיש כתב הגנה לתביעה לפני שבוע, אולם, הגישה לבית המשפט מסמך בו טענה כי היא נהנית מחסינות אבסולוטית - על כן בית המשפט אינו מוסמך לדון בתביעתה.

בעקבות הגשת המסמך של גוטליב, שיצויין כי אינו עומד בתנאי תקנות סדר הדין האזרחי, הגישו עורכי הדין של ברסלר, עו"ד עידן סגר ועו"ד אוהד רוזן ממשרד קלעי רוזן ושות', בקשה למתן פסק דין בהיעדר הגנה. היום, קבע השופט חיימוביץ כי על גוטליב להסביר בתוך 20 יום מהי הודעת החסינות שהיא הגישה, וכן כי עליה לנמק "מדוע לא יוגשו כתב הגנה או בקשות כדין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully