וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתקפה האיראנית על דימונה: "משהו שאף פעם לא חווינו"

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 2:44

המתקפה האיראנית הלילה היא הגדולה ביותר שהייתה על העיר בשנים האחרונות, והתושבים דיווחו על אזעקות שלא הפסיקו ויירוטים רבים. תושב העיר: "האזעקות לא הפסיקו, כולם ערים ונמצאים במקלטים". בני ביטון, ראש העיר: אנחנו במרכז ההפעלה ומקבלים את הדיווחים"

בווידאו: יירוט טילים איראניים מעל שמי דימונה/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

דימונה רועשת. המתקפה האיראנית הלילה (ראשון) היא הגדולה ביותר שהייתה על העיר בשנים האחרונות, והתושבים דיווחו על אזעקות שלא הפסיקו ויירוטים רבים. "היו מעל הבתים בדימונה עשרות יירוטים, האזעקות לא מפסיקות אצלנו - משהו שאף פעם לא חווינו", מסר דן, תושב העיר בשיחה עם וואלה. "כולם ערים ונמצאים במקלטים ובחדרים מוגנים".

על פי אתר פיקוד העורף, הופעלו שמונה אזעקות בטווח של 13 דקות, בין השעות 01:42 עד השעה 01:55. ראש עיריית דימונה, בני ביטון, אמר כי במתקפה הראשונית לא נגרם נזק. "היו עשרות ירוטים, קרוב ל-30", מסר. "לשמחנו אין נפילה אחת בעיר, אנחנו במרכז ההפעלה ומקבלים את הדיווחים".

יירוט טילים איראניים מעל שמי דימונה 14.04.24. ללא קרדיט, מערכת וואלה
"היו מעל הבתים בדימונה עשרות ירוטים". יירוט טילים איראניים מעל דימונה/מערכת וואלה, ללא קרדיט

במתקפה האיראנית שכוונה לאזור הדרום, נפצע קשה ילד בדואי בן ה-10 סמוך לערד מרסיסי יירוט - כך מעדכנים במד"א. הוא פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשהוא מורדם ומונשם. "במושב האחורי היה ילד כבן 10 מעורפל הכרה עם פציעה מרסיס בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה", סיפרה חובשת מד"א זוהר סרבינצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully