וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של אלעד קציר: "עבור אחי נתניהו לא חילל שבת, עד עכשיו הוא לא ניחם אותנו"

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 20:20

בעקבות הודעתו של נתניהו בעניין רצח הנער בנימין אחי מאיר כתבה כרמית פלטי קציר: "מה ההבדל בינו לבין אחי אלעד, ששרד בשבי בגבורה עד שנרצח"? לדבריה נתניהו לא ראה לנכון "עד לרגע זה ממש לשלוח את תנחומיו" והוסיפה "אם חטוף נרצח בשבי, מישהו שומע"?

בווידאו: דובר צה"ל: יודעים ממודיעין אמין שאלעד קציר נרצח על ידי שוביו/צילום: דו"צ

כרמית פלטי קציר, אחותו של החטוף אלעד קציר שנרצח בשבי, כתבה היום בפייסבוק בעקבות הודעתו של נתניהו בעניין רצח הנער בנימין אחי מאיר: "גם אני משתתפת בצערה הכבד של משפחת אחימאיר. מוות של נער, אדם שיצא לטבע ונרצח הוא מחריד ומתועב. יהי זכרו ברוך. לצד זאת, תוהה מה ההבדל בינו לבין אחי אלעד, ששמר על גבולות ישראל בגופו ובשדות שעיבד עד קו הגבול. שנחטף מביתו בשבת, ששרד בשבי בגבורה עד שנרצח".

פלטי קציר הוסיפה: "על הירצחו שמענו בשבת, ועדיין - רוה"מ לא צייץ, לא חילל שבת עבורו ולא מצא את הזמן, עד לרגע זה ממש, לשלוח את תנחומיו מעומק הלב. גם אף אחד מחברי הקבינט לא. אם חטוף נרצח בשבי, מישהו שומע? למישהו אכפת? מי אחראי על זה?".

אלעד קציר שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז. באדיבות המשפחה
אלעד קציר שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז/באדיבות המשפחה

נתניהו פרסם היום הצהרה חריגה שבה הודיע כי הנער בנימין אחי מאיר שנעדר מאתמול נרצח. "הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הוא פשע חמור. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו", אמר נתניהו.

הוא הוסיף: "כוחות צה"ל ושב"כ נמצאים במרדף נרחב אחר הרוצחים הבזויים וכל מי ששיתף עמם פעולה. אנחנו נגיע אל הרוצחים וסייעניהם כפי שאנחנו עושים עם כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל. צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל מחוז ש"י מבצעים פעילות מבצעית ומודיעינית עצימה בכל המרחב ובכפרים הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully