וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של יעקוב טוחי שנהרג ע"י שוטר מג"ב: "לא מאמינים במשטרה ובמח"ש בפרט"

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 9:53

לאחר אירוע מותו של יעקוב טוחי, שנורה ע"י שוטר מג"ב לא בתפקיד לאחר סכסוך בכביש, בן משפחתו שוחח עם וואלה! וזעם על האירוע הקשה. "יעקוב היה הבן אדם האחרון שהייתי מדמיין שיקרה לו דבר כזה", אמר. "נרצח בדם קר באמצע הרחוב, היה איש של שלום"

שוטר מג"ב שאינו בתפקיד ירה למוות במתנדב מד"א/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לאחר מותו אמש (שישי) של יעקוב טוחי ביפו עקב סכסוך בכביש על ידי שוטר מג"ב שלא היה בתפקידו בעת האירוע, בן משפחתו הגיב לאירוע הקשה בשיחה עם וואלה!.

"הוא פשוט נרצח בדם קר באמצע הרחוב לעיניי אנשים רבים", אמר בזעם וכאב רב עבד, בן דודו של טוחי. "אם הייתי חושב על מקרה אלימות כמו זה ביפו, יעקוב היה הבן אדם האחרון שהייתי מדמיין שיקרה לו דבר כזה". עבד סיפר שטוחי עבד בשגרירות ארה"ב ובלילות הקפיד להתנדב בכוחות הצלה ולעזור לאנשים רבים. "הוא היה איש מקסים, איש של שלום, יש לו שתי ילדות קטנות וחמודות אותן גידל".

במשטרה טוענים שמחומרי החקירה הראשונית עולה כי טוחי דקר את השוטר במהלך הקטטה שהתפתחה בין השניים בעקבות מה שמסתמן כסכסוך בכביש, ורק לאחר מכן השוטר ביצע את הירי בתגובה לכך. למרות זאת, בני משפחתו של טוחי מסרבים להאמין לגרסה. "אני מטיל ספק גדול בעניין הזה", טען עבד. "יעקוב הוא לא בן אדם אלים ואולי היה לו טייזר כדי להגן על עצמו אבל אני לא מאמין שהוא דקר אותו. הם פשוט מנסים כבר לטייח את החקירה ולכוון אותה לגרסה של הגנה עצמית. בסרטונים אנחנו רואים איך השוטר הוא זה שמכה את יעקוב ולא ההיפך, אז מאיפה הם הביאו את הרעיון הזה?".

יעקוב טוחי, מתנדב מד"א שנורה למוות באירוע הירי ביפו. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הוא לא בן אדם אלים". יעקוב טוחי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

מח"ש הודיעו כי פתחו בחקירת האירוע, אך עבד לא מפתח ציפיות למיצוי הדין וזאת בשל כך שהוא מתקשה לתת אמון ברשויות החוק. "אנחנו לא מאמינים במשטרה ובמח"ש בפרט", הוא סיפר. "לצערי הם רק יטייחו את החקירה ויסדרו את הכל כך שהשוטר יצא נקי מכל הדבר הזה".

מחקירה ראשונית, מסתמן כי הירי התרחש לאחר ויכוח בין טוחי לבין שוטר המשרת במג"ב, שלא היה באותה העת בתפקיד. בתיעוד המקרה נראים השניים מתקוטטים בניהם, ולאחר מכן נשמע קול יריות. בתיעוד נוסף נראה השוטר מתרחק מזירת הירי כשהוא רעול פנים, ומכוון את האקדח על אזרחים המצלמים אותו. תושבי המקום נשמעים צועקים לעברו: "הכל מצולם, אתה לא מתבייש?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully