וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב לא בתפקיד ירה למוות במתנדב מד"א סביב סכסוך בכביש

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 8:31

מסתמן שהירי בוצע לאחר ויכוח שהתפתח סביב שימוש בדרך. מבדיקת המשטרה עולה שהשוטר נדקר בידו ובתגובה ירה באזרח. הפצוע פונה לבית החולים וולפסון, שם מת מפצעיו. בתיעוד נראה השוטר מתרחק מהמקום כשהוא רעול פנים לקול צעקות הנוכחים: "אתה לא מתבייש? הכול מצולם"

שוטר מג"ב שאינו בתפקיד ירה למוות במתנדב מד"א/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

מתנדב מד"א יעקוב טוחי נורה היום (שישי) למוות ביפו על ידי שוטר מג"ב שאינו בתפקיד עקב סכסוך בכביש. בתיעוד המקרה נראים השניים מתקוטטים ולאחר מכן נשמעות יריות. השוטר, בעודו רעול פנים, ניסה לברוח מהזירה, כשתושבי האזור רדפו אחריו: "אתה לא מתבייש?"

יעקוב טוחי, מתנדב מד"א כבן 50, נורה היום ונפצע באורח אנוש ברחוב יהודה הימית ביפו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון עם פציעת ירי בחזהו, תוך פעולות החייאה, אולם מותו נקבע בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

יעקוב טוחי, מתנדב מד"א שנורה למוות באירוע הירי ביפו. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קורבן הירי ביפו יעקוב טוחי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

מחקירה ראשונית, מסתמן כי הירי התרחש לאחר ויכוח בין טוחי לבין שוטר המשרת במג"ב, שלא היה באות העת בתפקיד. בתיעוד המקרה נראים השניים מתקוטטים בניהם, ולאחר מכן נשמע קול יריות. בתיעוד נוסף נראה השוטר מתרחק מזירת הירי כשהוא רעול פנים, ומכוון את האקדח על אזרחים המצלמים אותו. תושבי המקום נשמעים צועקים לעברו: "הכל מצולם, אתה לא מתבייש?"

מהמשטרה נמסר כי כוחות שהגיעו למקום מצאו את השוטר החשוד בירי כשהוא פצוע בידו מדקירה. על פי בדיקה ראשונית, במשטרה טוענים כי האזרח דקר את השוטר, שבתגובה ירה לעברו. חקירת המקרה מתבצעת על ידי המחלקה לחקירות שוטרים

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תיעוד השוטר החשוד בירי עוזב את הזירה

שוטר שאינו בתפקיד ירה למוות במתנדב מד"א/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אתמול הוגש כתב אישום נגד גבר בן 34, תושב זר מרוסיה, בגין תקיפת שכנו עם לוח עץ מלא בדוקרנים בבת ים. על פי כתב האישום, הקורבן היה בדירתו כששמע צעקות מחדר המדרגות של הבניין. כשיצא לבדוק את מקור הרעש מצא את שכנו יושב על גרם המדרגות ערום. הקורבן זיהה אותו והציע את עזרתו, כשלפתע התוקף משך את ידו והכניס אותו לדירתו.

כשהגיעו לדירה, הצביע התוקף כלפי הרצפה. מבולבל, הקורבן ניסה לעזוב את הדירה, כשלפתע התוקף החל לחבוט בו עם פלטת עץ מלאה בדוקרנים. הוא פגע בראשו ובשאר חלקי גופו, עד שבסופו של דבר הצליח הקורבן להימלט מהדירה ולהזעיק את המשטרה, תוך כדי שהוא מדמם.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully