וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פיזר כרוזים עם תמונות החטופים באזור רפיח, וקריאה לתושבים להעביר מידע על מיקומם

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 17:40

בכרוזים שפיזר צה"ל הוא פונה לתושבים בקריאה: "הסתכלו טוב סביבכם - החטופים יכולים להיות לידכם", בתוספת בקשה/אזהרה: "אם אתם רוצים לשמור על משפחותיכם, אל תהססו לתת לנו מידע שנוגע לחטופים או למי שמחזיק בהם"

כרוזים שצה"ל פיזר באזור רפיח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כרוזים שצה"ל פיזר באזור רפיח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צה"ל פיזר היום (שישי) כרוזים באזור תל אל סולטן ברפיח, בקריאה לאוכלוסייה המקומית להעביר מידע על החטופים. בכרוזים, שפוזרו מהאוויר, מופיעות תמונות של חטופים. בכיתוב שמצורף לתמונות נאמר: "הסתכלו טוב סביבכם החטופים יכולים להיות לידכם. אם אתם רוצים לשמור על משפחותיכם ולהבטיח את עתידכם אל תהססו לתת לתת לנו מידע שנוגע לחטופים או מי שמחזיק בהם". בכרוז שהופץ ברשתות מופיעים 35 חטופים.

צה"ל מפזר כרוזים באזור רפיח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צה"ל מפזר כרוזים באזור רפיח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גורמים בצה"ל הבהירו בתחילת השבוע כי היציאה מחאן יונס שביצע הצבא היתה מתבקשת כדי להיערך לקראת התמרון ברפיח, בדגש על פינוי אוכלוסייה. כמו כן הוא מאפשר לצבא לרענן את הכוחות ולהעלות את רמת הכשירות של הכלים הכבדים - טנקים, נגמ"שים, דחפורים ושופלים. לפי הערכות בצה"ל, לפחות שתי אוגדות ישתתפו בתמרון הקרקעי בעיר האחרונה אליה עד כה לא תמרן הצבא.

גורמים בצה"ל הבהירו שייתכן מאוד שאם העסקה לשחרור חטופים לא תתקדם, הכוחות עשויים לקבל "אור ירוק" מהדרג המדיני לתמרן, אך מנגד מזהירים, כי עסקה יכולה לעצור תמרון ברפיח גם אם הכוחות יפעלו בלב העיר. גורמי ביטחון חידדו את הסוגייה כי צה"ל יעצור בכל נקודת זמן לטובת עסקה עליה יחליט הדרג המדיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully