וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובן זוגה מבאר שבע הואשמו ברצח בנה בן השנתיים ובהתעללות באחיו הגדולים

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 13:06

כתב האישום מגולל כרוניקה של התעללות מצד האם ובן זוגה שנמשכה שנים - הילדים הוזנחו, ננעלו בחדרם, הורעבו וסבלו מתנאים היגיינים מחרידים. לפני כחודש, מצאה הנאשמת את בנה בן השנתיים ללא רוח חיים - והזעיקה את מד"א רק כעבור חצי שעה. בניה ששרדו, נמצאו במצב אקוטי

בווידאו: תיעוד התעללות בפעוטות בגן ילדים בחולון ההורים צופים בסרטונים/עריכה: ניר חן

אם ובן זוגה מבאר שבע הואשמו היום (שישי) ברצח בנה בן השנתיים ובהתעללות באחיו הגדולים, בני 3 ו-5. מכתב האישום הקשה שהגישה פרקליטות מחוז דרום, עולה כי מעת לידתם, עברו שלושת הילדים מסכת התעללויות והזנחה אכזרית על ידי אמם - ולאורך החודשים האחרונים גם על ידי בן זוגה, שעבר לגור בבית המשפחה.

מינקות, האם הנאשמת, לא לקחה את ילדיה לבדיקות וטיפולים רפואיים אליהם הזדקקו. בתקופה שקדמה למותו של בנה בן השנתיים, ולאחר שמצבו התדרדר והוא הגיע למצב של רזון קיצוני - סיפקה לו האם, יחד עם בן זוגה, מזון ושתייה ומנעו ממנו טיפול ועזרה רפואית.

כתב האישום ממשיך לפרט איך הנאשמים נהגו למנוע מהילדים אוכל ושתייה, התעלמו מזעקותיהם וצרכיהם במכוון. במקרה מזעזע אחד, בן הזוג אף הורה לנאשמת להקניט את השלושה ולשתות אל מול עיניהם מיץ, להשמיע קולות של עונג ולהתעלם מבקשותיהם. כמו כן, באופן שיטתי, בעת שהילדים ניסו להיכנס למטבח בבית, תפסו אותם השניים, הענישו, הפחידו ואיימו עליהם בעונשים מחרידים, כמו נעילה בשירותים או בחדר. בחלק מהמקרים לאחר שהילדים ננעלו בחדרם - האם ובן זוגה צפו בהם דרך מצלמה אלחוטית תוך שהם מתעלמים מבכיהם. פעמים רבות, הזוג לא החליף את חיתוליהם של שלושת הילדים - והם נותרו להתבוסס בצרכיהם במשך שעות.

עצורה באזיקים. דוברות משטרת ישראל
עצורה באזיקים/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודש, הבחינה האם כי בנה בן השנתיים כי הוא מוטל בחדר ואיננו זז. היא התקשרה לבן זוגה, והודיעה לו כי בנה מת - ורק חצי שעה לאחר מכן, הזעיקה האם את מגן דוד אדום. התינוק הובהל לבית החולים סורוקה שבעיר, שם נקבע מותו - כתוצאה מהתייבשות והרכבה. ניכרו בגופתו סימנים של פיגור בגדילה, התעללות והזנחה. גם שני אחיו נמצאו במצב מסכן חיים - כשהם סובלים, בין היתר, מתת תזונה, ריקבון שיניים ועצמות רכות.

"הנאשמים גרמו למותו של הפעוט המנוח באדישות והרעיבו אותו למוות" מסרה עורכת הדין מהפרקליטות שוורץ, שהגישה את כתב האישום, יחד עם בקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים. התנהגותם המסוכנת והחמורה של המשיבים שהתעללו בקטינים באופן קשה והזניחו אותם במשך תקופה ארוכה, הענישו אותם חדשות לבקרים והתעלמו מבכיים ותחינותיהם במכוון, מלמדים על רשעות ואכזריות"

לנאשמים יוחסו עבירות של רצח באדישות בנסיבות מחמירות של אכזריות מיוחדת והתעללות גופנית ונפשית; הזנחת ילדים; התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully