וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אלעד לוי: עימותים נערכו בין חלק מהמתלוננות לכוכב הרשת

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 21:56

נכון לעכשיו, לוי חשוד באונס ועבירות מין בשמונה נשים. לוואלה! נודע, שבמסגרת חקירתו נערכו עימותים בינו לבין חלק מהמתלוננות, שהטיחו בו כיצד לכאורה פגע בהן מינית. חלק מהנפגעות היו קטינות בעת התקיפה לכאורה. המשטרה: "כל מי שנפגע\ה ממעשיו מתבקש\ת לפנות אלינו"

הותר לפרסום: כוכב הרשת שנעצר בחשד לאונס הוא אלעד לוי/יותם רונן

ימים בודדים לאחר שהותר לפרסום כי כוכב הרשת שנחשד באונס הוא אלעד לוי, היום (חמישי) נודע לוואלה! כי לאחרונה נערכו מספר עימותים ישירים בין לוי לבין חלק מקורבנותיו, שהטיחו בו כיצד לכאורה פגע בהן מינית. בחלק מהקורבנות פגע לכאורה בהיותן קטינות. בדיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב הוחלט להאריך את מעצרו בשבעה ימים. עד כה הוגשו נגדו שמונה תלונות בגין תקיפות מיניות לכאורה.

לוי, תושב מעלה אדומים בן 35, נעצר בתום חקירה סמויה שנמשכה כמה שבועות. "אני חווה חוויה לא נעימה כמו שאתם רואים", אמר בפתח הדיון. זה קשה מאוד. אני מאמין בחפותי ועם קצת סבלנות נוציא את האמת לאור בעזרת השם". כשנשאל האם הוא מעוניין למסור משהו למתלוננות - השיב בשלילה.

אלעד לוי כוכב הרשת שנעצר בחשד לאונס 08 באפריל 2024. אורי סלע
עומדות נגדו 8 תלונות בחשד לאונס/אורי סלע

נציג המשטרה אמר בתחילת הדיון כי "מדובר בפרשת מין סבוכה וחמורה, על פי החשד ביצע עבירות מין תוך כדי שהוא מנצל את מעמדו החברתי, גילו והשפעתו במדיה החברתית. מדובר במשפיען וידוען שלפי דעתי אין מישהו מהנוער שלא מכיר את שמו. לכן השפעתו ניכרת". לדבריו, "בוצע חיפוש נוסף בעסק שלו. בהגעתו ליחידה החוקרת הכחיש את המיוחס לו וטען שביצע אקט מיני עם חלק מהמתלוננות בהסכמתן המלאה".

לאחר מכן, שאל עורך דינו את נציג המשטרה אם כל מה שאמר אמת, וכשהשיב בחיוב האשים: "לא כל מה שאמרת אמת". השופט בנימין הירשל דורון שאל: "למה, כי לא כל בני הנוער מכירים אותו?". שורר הסביר: "שאלת אותו רק על שתי מתלוננות".

בהמשך דבריו, ציין נציג המשטרה כי התלונה הראשונה הוגשה ב-25 בפברואר. "המתלוננת הראשונה שהטחתם בו רצתה לסחוט ממנו כסף", טען עו"ד שורר. "היא הרגישה שמעמדו בחברת 'מומנטו' גבוה מאוד ולכן התנהגה איך שהתנהגה", השיב נציג המשטרה.

"היא נכנסה איתו לחדר, היה מה שהיה לכאורה, יצאו ואחרי שעה נכנסו שוב", המשיך שורר, ושאל לאיזה מהפעמים מיוחסת אי-ההסכמה. נציג המשטרה השיב: לשתיהן. "אז למה נכנסה איתו בפעם השנייה?", הטיח פורר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלעד לוי כוכב הרשת שנעצר בחשד לאונס 08 באפריל 2024. אורי סלע
"היא נכנסה איתו לחדר, היה מה שהיה לכאורה, יצאו ואחרי שעה נכנסו שוב"/אורי סלע

במשטרה פירטו כי העבירות התפרסו, לפי החשד, על טווח של תשע שנים. המקרה הישן ביותר התרחש ב-2015, והאחרון ב-3 בינואר השנה. "רוב התלונות על אירועים בין 2021 ל-2024", ציינו.

"מדוע לא התלוננו עד עכשיו?", תהה עורך הדין. "רובן טענו לפחד מהחשוד בגלל מעמדו. פחדו מהתנכלות מצדו", הסביר נציג המשטרה. "בת 16 ו-17 עושה טיפולי לייזר במכון יופי?", המשיך שורר. "אני לא חושב שעל זה מתנהלות חקירות", התערב השופט. אחת המתלוננות הייתה בת 16 בעת המעשה. "היא הייתה איתו במועדון באותו יום. האם הציגה לו תעודת זהות כדי להיכנס? בחקירה אמר ששלחה תעודת זהות כדי להיכנס", אמר עורך הדין. במשטרה ענו שיבדקו זאת.

השופט החליט להאריך את מעצרו של לוי בשבעה ימים, עד 14 באפריל, בהסכמת עורך הדין. "הוא נעצר בחשד למעורבות בעבירות מין שונות בכמה מתלוננות. החשד הסביר מתקיים, אך לא ניתן לעצום עיניים מול הקשיים שניתן להבחין בהם בעדויות. יש לתת את הדעת לשינוי במסירת העדויות בחלק מהמקרים ולנאמר בעדויות עצמן על ההתרחשויות שאירעו. החשוד נעדר עבר פלילי ומשתף פעולה בחקירה", ציין.

אלעד לוי כוכב הרשת שנעצר בחשד לאונס 08 באפריל 2024. אורי סלע
אלעד לוי כוכב הרשת שנעצר בחשד לאונס 08 באפריל 2024/אורי סלע

רוני לוין, אחת המתלוננות נגד לוי, הגיבה לאחר פרסום שמו: "אני מברכת את משטרת ישראל על המעצר. אני מאוד שמחה שנשים נוספות אזרו אומץ והגישו נגדו תלונה ואני מצפה ממשטרת ישראל שתטפל בחומרה בכל התלונות ותעמיד את כל הכלים כדי למצות איתו את הדין. אני קוראת לכל אישה שנפגעה ממנו שתיגש למשטרה ותגיש תלונה כדי שהצדק שלנו באמת ייעשה".

לפי המשטרה, המעצר מגיע בעקבות פרסומים ברשת - לפיהם על פי החשד ביצע החשוד עבירות מין בנשים צעירות. בסיום החקירה הסמויה, במהלכה בוצעו פעולות רבות ונגבו עדויות ממספר קורבנות, הוא נעצר כאמור.

עורכת הדין קרן ברק. עמיר צוק, אתר רשמי
"משטרת ישראל מתייחסת ברצינות רבה לתלונות"/אתר רשמי, עמיר צוק

"שרטת אותי לכל החיים, השארת צלקת שלא תחלים, וידעתי שהיום הזה יבוא, היום שיהיה לי את האופציה לנקום בך", כתבה אחת המתלוננות נגד בסטורי באינסטגרם כשהפרשה התפוצצה, וטענה שכוכב הרשת פגע בה מינית לפני שלוש שנים כשהייתה בת 16. "הנה זה הגיע, עוד ועוד בנות סוף סוף פותחות את האמת עלייך, על זה שאתה מטריד ולא רק מטריד - אתה אנס! אנס מסריח! לראות כל השנים האלה איך אתה פשוט ממשיך בחיים שלך, מגדל משפחה ואני יודעת שאני לא היחידה שיש עוד וכואב לי כל בנות שנאלצו לעבור את זה. אבל אתה תשלם, תסמוך עליי".

עוד הוסיפה המתלוננת וכתבה: "למה לא פתחתי את זה עד היום אתה שואל? מי יאמין לי? אין לי הוכחות, ואני לבד בזה, אבל עכשיו? עכשיו אנחנו נתאחד כל מי שפגעת בה אי פעם ונשמיד אותך".

במשטרה פנו לציבור ומסרו כי "כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד, מתבקש/ת לפנות ליל"פ ירקון או בטלפון 0508363721 או לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך".

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully