וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא התעוזה: שני תושבי שגב שלום ירו זיקוקים לעבר תחנת משטרה | תיעוד

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 19:28

הזיקוק נורה מכלי רכב שנסע בסמוך למקום, ופגע בשער תחנת המשטרה. השוטרים הצליחו להתחקות אחר כלי הרכב ולעצור שני חשודים, בהם קטין, תושבי היישוב שגב שלום. מעצרם מוארך מעת לעת בבית המשפט, והוגש נגדם כתב אישום. "להרחיק את הפורעי החוק מהחברה הנורמטיבית"

בווידאו: שני תושבי שגב שלום ירו זיקוקים לעבר תחנת המשטרה./ללא

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד שני תושבי שגב שלום, בהם אחד קטין, על ירי זיקוקים לעבר תחנת משטרה במועצה המקומית. על פי כתב האישום, כלי רכב שעבר בסמוך לתחנה ביצע ירי של זיקוק לעברה - פגע בשער המקום ועורר בהלה רבה באזור.

השוטרים הצליחו להתחקות אחר הרכב ומצאו בו את שני הנאשמים, תושבי היישוב. הם נעצרו ונפתחה נגדם חקירה, בסיומה הוחלט להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

זיקוק שנתפס במשחק בין מכבי חיפה, מורה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"הזיקוק פגע בשער תחנת המשטרה וגרם לבהלה במקום". זיקוק שנתפס במשחק במכבי חיפה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

"מדובר באירוע חמור אשר יכול היה לסכן חיי אדם. הנחיתי להשקיע את כל המשאבים הנדרשים על מנת לאתר את אותם פורעי חוק ולהביאם לדין באופן המהיר ביותר, ובכך להרחיקם מן החברה הנורמטיבית שומרת חוק הקיימת ביישוב", אמר מפקד תחנת שגב שלום, סגן ניצב רונן עמרם. "כל אירוע אלימות ובפרט אירוע אלימות שיש בו בכדי לסכן את השוטרים, האמונים על שמירה ובטחונו של הציבור, יטופל באפס סבלנות וביד קשה". הוסיף עמרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully