וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת יום הזיכרון, יו"ר יד לבנים מזהיר: "העימותים בשנה שעברה - רק קדימון למה שהולך להיות"

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 10:49

אלי בן שם דיווח כי קיבל פניות רבות ממשפחות שכולות, ש"לא רוצות פוליטיקאים ואנשים שלא שירתו בצבא" בטקסים. לדבריו, שנאמרו בריאיון ל-103FM העימותים אשתקד על רקע ההתנגדות להמהפכה המשפטית עומדים כתמרור אזהרה למה שעתיד להיות: "צריך לדאוג שהיום הזה יעבור בכבוד"

בווידאו: נתניהו בטקס הממלכתי ליום הזיכרון: "אחים אנחנו, משפחת השכול מחזקת את רוח העם"/משרד הביטחון

יו"ר יד לבנים אלי בן שם מתריע בפני פגיעה במעמדם וקיומם של טקסי הזיכרון לחללי מערכות ישראל. "אני מקבל פניות ממשפחות רבות מאוד, גם משפחות חדשות, שלא רוצות פוליטיקאים, אנשי צבא, לא רוצים מי שלא שירת בצבא. כל מיני בקשות ואיומים שאף אחד לא ידבר ואף אחד לא ייכנס", אמר היום (חמישי) בריאיון לטל שלו וניסים משעל ב-103FM, וזאת - לאחר שאתמול עדכן את ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא.

"זה היה ככה גם בשנה שעברה, אבל השנה זה בעצימות הרבה יותר גבוהה. צריך לתת כבוד לנופלים, הנופלים והמשפחות, שיתנו להם את הכבוד שלהם. בזכותם כולנו חיים בארץ הזו. שילמו מחיר כבד וצריכים לתת להם את הכבוד", טען בן שם. "לנגד עיניי דבר אחד - שיהיה כבוד לנופלים ושהיום הזה יעבור בקדושה. זה היום היחידי שהיה עליו קונצנזוס. שנה שעברה זה רק קדימון למה שהולך להיות השנה".

יו"ר יד לבנים אלי בן שם בהיכל הזיכרון בהר הרצל, ירושלים.. ינון שלום יתח
יו"ר יד לבנים אלי בן שם בהיכל הזיכרון בהר הרצל, ירושלים./ינון שלום יתח

"לנגד עיניי דבר אחד - קדושת היום, לתת כבוד לנופלי המערכה ולמשפחות שלהם. גם ב'יד לבנים' הדעות חלוקות, אבל לנו את הפריוויליגיה כמו שעשתה השרה רגב שהיה איומים היא הוציאה את הקהל", הוסיף יו"ר הארגון. "יום הזיכרון זה אירוע הכי גדול שמפיקה מדינת ישראל, מיליון וחצי איש מגיעים ל־54 בתי קברות צבאיים. אני רוצה שיום הזיכרון יעבור באחדות ובקדושה. מי שאמון על זה זה שר הביטחון, פניתי אליו ואל ראש הממשלה, אנחנו חודש לפני יום הזיכרון, להשקיע מחשבה ולדאוג שהיום הזה יעבור בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully