וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של החטוף אוהד בן עמי: "המדינה לא הייתה מוכנה למצב הזה - ואחרי חצי שנה, היא עדיין לא"

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 8:32

אלה בן עמי, שאביה עדיין מוחזק בשבי, בביקורת על המדינה על חוסר המענה למצוקת המשפחות: "עדיין לא העבירו שום הצעת חוק, יש פדויי שבי ואין להם את הכסף לשלם אפילו לפסיכולוג", טענה בריאיון ל-103FM. "מצפה מנבחרי הציבור שיגידו 'חלאס, עכשיו אנחנו מעבירים את החוק'"

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים בת"א: "זה לא הזמן לפגרות"/צילום: שלומי גבאי

"אני חושבת שהמדינה, כמו שהיא לא הייתה מוכנה כמובן ל־7 באוקטובר, גם לא הייתה מוכנה למצב הזה שיהיו חטופים - לצערי, גם אחרי 180 יום, עדיין המצב אותו דבר" - כך טענה היום אלה בן עמי, בתו של אוהד שנמצא בשבי חמאס. גם אימה של אלה, רז, נחטפה ב-7 באוקטובר, ובהמשך שוחררה בעסקת החטופים. "כשהיא רק חזרה, פשוט לא העבירו שום הצעת חוק, חוק פדויי שבי בשביל אמא שלי ושאר הבנות ששבו מהשבי, וגם הילדים", היא הוסיפה - ועדכנה כי המענק לפדויי שבי עומד היום על 1,350 שקלים בלבד.

"קצת מאכזב שאנחנו אחרי 180 יום וכל כך מושכים את זה ואני מאוד מצפה מהם בתור נבחרי הציבור שיגידו חלאס ויגידו 'עכשיו אנחנו מעבירים את החוק הזה'. יש פדויי שבי ואין להם את הכסף לשלם אפילו לפסיכולוג", אמרה בריאיון ל-103FM.

אלה בן עמי, הבת של אוהד בן עמי. מטה החטופים, צילום מסך
אלה בן עמי, הבת של אוהד בן עמי/צילום מסך, מטה החטופים

בתוך כך, היא סיפרה על הדאגה לשלומה של אביה. "אנחנו מאוד דואגות. לא קיבלנו איזשהו אות חיים, אנחנו במצב של חוסר ודאות די מוחלט ואנחנו פשוט מאוד מתגעגעות אליו. אנחנו מתגעגעות לחיבוק שלו, לעצה שלו, שיש לי למי לפנות כשאני צריכה עזרה וחוסר הוודאות הזה פשוט נוראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully