וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכה ליום שאראה אותך": ההודעה שכתבה הדר בת ה-13, מניר יצחק, לחבר כיתתה שנחטף

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 0:10

בבוקר ה-7 באוקטובר, הדר בן חמו ואחיה בן ה-16 היו לבדם בבית בניר יצחק. "ניסיתי להיות אופטימית ולהאמין שיהיה בסדר", שיתפה הדר וסיפרה איך אחיה התגבר על התקף החרדה ולקח פיקוד: "ראינו בובספוג כדי להירגע" | הילדים של אוקטובר 23, פרויקט מיוחד עם קסטינה תקשורת

הדר/מערכת וואלה!

הילדים של אוקטובר 23: 15 סרטי דוקו קצרים, מרגשים ומעוררי מחשבה שמלווים, כל אחד מהם, ילד/ה או נער/ה מעוטף עזה. הילדים מספרים על החיים שהיו להם לפני ה-7 באוקטובר, על רגעי האימה והמתח שהם חוו בממ"ד באותן שעות איומות ועל החיים החדשים שהם מנסים לבנות לעצמם בבתיהם הזמניים. מאחר ומרבית הילדים לא היו בביתם מאז ה-7 באוקטובר, ומהחשש הביטחוני להגיע לשם פיזית הילדים מקבלים מזכרת וידאו מצולמת מביתם שעומד ריק כבר חודשים רבים.

זה הסיפור של הדר בן חמו, בת 13 מניר יצחק. ההורים של הדר גרושים וב-7 באוקטובר אמה ישנה אצל בן הזוג שלה ואביה היה בביתו בנתיבות. בבית בקיבוץ ניר יצחק היו רק הדר בת ה-13 ואחיה בן ה-16. הדר מספרת איך אחיה התגבר על התקף החרדה שלו ולקח פיקוד. השניים בילו שעות רבות עם אמא שלהם בטלפון ובהדרכתה חסמו את דלת הממ"ד עם ארונית. להדר יש גם חברים שהיו בשבי וחזרו והיא ומקריאה בהתרגשות הודעות שכתבה להם (ומעולם לא שלחה).

Executive Producer: Richard Dietz
הפקה: קסטינה תקשורת
עורך ראשי ובמאי: אסף בקר
מפיקה: דנה שלו
עורך וידאו: אסף אופיר
תחקיר: שיר כהן
צילום: סשה גבריקוב
מפיקות פוסט: נופר וקנין, מיכל לוי ונופר פינצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully