וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע בו עם כף טרקטור, דרס אותו והשליך את גופתו - עובד מתאילנד הורשע ברצח חברו לעבודה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:40

העובד נטל טרקטור זעיר ושעט לעבר מגורי העובדים, שם שהה הנרצח יחד עם שישה נוספים. הוא איתר את הנרצח שהסתתר בתוך חממה חקלאית ודרס אותו למוות. מכיוון שלא נשמע להוראות השוטרים, שוטרת נאלצה לשלוף אקדח כדי להביא אותו למעצר. הוא הודה ברצח ונגזר ל-29 שנות מאסר

המשטרה פענחה את רצח מוחמד דאהמשה שנורה מחוץ לביתו בכפר כנא/דוברות משטרת ישראל

המניע לא ברור: בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע אזרח תאילנד, שעבד בחקלאות בישראל, ברצח חברו לעבודה וגזר עליו עונש של 29 שנות מאסר, לאחר שזה דרס אותו למוות באמצעות טרקטור חקלאי זעיר מסוג בובקט. מכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום עולה כי באוון רוזדי, שכונה 'או', עבד במשק חקלאי יחד עם מספר עובדים נוספים מתאילנד וביניהם הנרצח. בחודש מרץ שאתקד, או סיים את עבודתו, נטל את רכב הבובקט שהיה במשק, והחל בנסיעה לעבר מתחם מגורי העובדים, מתוך מטרה לפגוע בנרצח.

הנאשם שעט עם הבובקט לתוך מתחם המגורים בעת שהו בו הנרצח ושישה עובדים נוספים. העובדים החלו לברוח לעבר השטח החקלאי שמאחוריהם. הנאשם עקב אחרי הנרצח והאחרים, וכאשר הבחין בנרצח מסתתר בתוך אחת החממות, נסע במהירות לעברו, פגע בו באמצעות כף הבובקט ודרס אותו. המשך, הנאשם הרים את גופת הנרצח באמצעות כף הבובקט, והשליך אותה בשטח פתוח הסמוך למסילת הרכבת שבין אופקים לבאר שבע.

חזרה לשגרה,חקלאים בעוטף עזה, 3 במאי 2023. אבי רוקח
כאשר הבחין בנרצח מסתתר בתוך אחת החממות, נסע במהירות לעברו, פגע בו באמצעות כף הבובקט ודרס אותו/אבי רוקח

או אותר על ידי כוח משטרה שחיפש אחריו, אך לא שמע להוראות השוטרים. הוא נעצר לבסוף לאחר שאחת השוטרות נאלצה לשלוף את אקדחה ולכוון אותו לכיוונו. או הורשע בעבירות של רצח בכוונה על פי הודאתו, וכן בשיבוש מהלכי משפט והיזק לרכוש במזיד. בנוסף ל-29 שנות מאסר, בית המשפט גזר עליו שנת מאסר על תנאי, פסילת רישיון לתקופה של שלוש שנים ופיצויים למשפחת הנרצח ולבעלי המשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully