וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר שנחקר בחשד לשחיתות - יחיאל זוהר מנתיבות

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 7:12

זוהר, אחת הדמויות הוותיקות והחזקות בליכוד, מכהן כראש העיר נתיבות משנת 1989. הוא עוכב לפני יומיים על ידי המשטרה, לאחר שחקירה סמויה שהתנהלה בלהב 433 הפכה לגלויה. במסגרת החקירה עוכבו חשודים, בוצעו חיפושים וזומנו לחקירה מעורבים נוספים

ראש העיר המושעה של קריית מוצקין טוען: זייפו את קולי/מערכת וואלה!

ראש העירייה מהדרום שנחקר השבוע בלהב 433 בחשד לשחיתות הוא ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. כאמור, לפני יומיים ניהלה היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 חקירה סמויה בחשד למעורבותו של זוהר ונוספים בביצוע עבירות על טוהר המידות בעיר.

החקירה הפכה לגלויה ברביעי - אז עוכבו חשודים, בוצעו חיפושים וזומנו לחקירה מעורבים נוספים. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

זוהר, אחת הדמויות הוותיקות והחזקות בליכוד, מכהן כראש העיר נתיבות משנת 1989. במהלך המלחמה מתח ביקורת חריפה על נתניהו וממשלתו, והאשים אותם בהפקרת נתיבות בשל ההחלטה לא לפנות את העיר ולא להעביר אליה כספי סיוע. "ראש הממשלה שעכשיו, הוא לא מי שיהיה פה אחרי המלחמה", אמר בפתח פגישה של ראשי מועצות ורשויות מעוטף עזה והדרום עם שר הביטחון בחודש נובמבר האחרון.

יחיאל זהר ראש עירית נתיבות,18 בינואר 2019. שלומי גבאי
חשוד בשחיתות. יחיאל זוהר/שלומי גבאי

מהמשטרה נמסר אז: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותבצע חקירה במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully