וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לתצפיתניות בבקו"ם: נחזיר את כל התצפתניות שנחטפו, את כולם יחד

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 15:19

ראש הממשלה נפגש עם מתגייסים בתל השומר, המיועדים להיות לוחמי מעברים ותצפיתניות. "יש לנו כמה מטרות. נחזיר את כל החטופים, כל התצפיתניות", הבטיח למתגייסות הטריות. "לא רק הן, אנחנו נחזיר את כולם"

נתניהו: "נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח"/איתי בית-און / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם מתגייסים לשירות בצה"ל, המיועדים לתפקידי לוחמים ולוחמות מעברים ותצפיתניות המיועדות לשרת בגזרות השונות, בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר.

"יש לנו שלוש מטרות" הפציר מולם רה"מ. "אחת, להחזיר את החטופים והחטופות. כל התצפתניות, ולא רק הן, כולם יחד. אנחנו נחזיר את כולם", אמר. "השניה - לחסל את החמאס, השלישית - להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל".

"ויש גם יעד רביעי", הןסיף נתניהו. "מה שיש בחמאס, זה חלק מציר הרשע של איראן שמכוון להשמיד אותנו. וכשאנחנו מנצחים את החמאס, זה לא רק לנצח את החמאס - זה לנצח את הציר. כולם במזרח התיכון, וגם מעבר לו, יושבים ביציע ומסתכלים מי ינצח על מגרש הזה, ישראל או איראן ושלוחותיה".

נתניהו: "נשלים את חיסול גדודי החמאס ברפיח - שום דבר לא יעצור אותנו". עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"נחזיר את כל התצפתניות שנחטפו". נתניהו ותצפיתניות בבקו"ם/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

"אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח", אמר. "אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו. יש הרבה כוחות שמנסים לעשות זאת, אבל זה לא יעזור, משום שהאויב הזה, אחרי מה שהוא עשה, לא יעשה את זה יותר. הוא גם לא יהיה. אנחנו מחויבים לעשות את זה, וכל אחד ואחת מכם עכשיו, בגיוס שלכם, תתרמו בדרך זו ובדרך אחרת להשלמת היעד. זה חייב להיות. אחרי שעושים דבר כזה למדינה שלנו - לא יעשו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully